Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisinkö aivokirurgin kanssa treffeille?

Vierailija
27.02.2019 |

Ihan vaan kokemuksesta, olemme matchanneet tinderissä. Enpä ole ennen puhunut aivokirurgin kanssa edes chatissa. :D Hän on oikeasti neurokirurgi, selvittelin vähän asioita, en anna yksityiskohtia, ettei hlöä voi tunnistaa, mutta en juuri ole hänestä kiinnostunut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. älä unta nää

Vierailija
2/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tarjoaa päivälliseksi "sian" aivoja niin juokse :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin hitsari.

Vierailija
4/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi juttu, hänellä oli instagram yhdistettynä tinderiin, sieltä näki nimen, sen pystyi googlettamaan, samoin hänen facebookinsa. Tilit olivat aitoja. AP

Vierailija
5/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos olisin kiinnostunut hänestä, mutta jos ap:n tavoin en olisi, en menisi.

Vierailija
6/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi juttu, hänellä oli instagram yhdistettynä tinderiin, sieltä näki nimen, sen pystyi googlettamaan, samoin hänen facebookinsa. Tilit olivat aitoja. AP

Instagramissa oli tagattu seuraajia ja facebookissa tosi paljon julkista tietoa, ei ole mahdollista, että olisi feikkiprofiili, oli sukuakin näkyvillä, ja jotain alakohtaisia lääketieteellisiä tietoja, hänen nimellään löytyy myös yliopiston sivulta ja lääketieteentutkimussivuilta juttuja.

Vierailija
7/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin jos olisin kiinnostunut hänestä, mutta jos ap:n tavoin en olisi, en menisi.

Tätä ajattelin itsekin. Ei kiinnosta henkilö, mutta uteliaisuuttani voisin mennä. Ei sitä joka päivä tule puhuttua aivokirurgille. :D

Vierailija
8/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes ajattelet meneväsi treffeille, jos ei oikeasti kiinnosta. Ammatin ja oletetun varallisuuden takia? Toivottavasti mies saa jotain kautta tietää, että ainut mikä hänessä sinua kiinnostaa on raha ja toivottavasti löytää itselleen paremman kumppanin.

Vierailija
9/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset menis? Mut leikkas aivokasvaimen takia kaksi tosi mukavaa aivokirurgimiestä, olin hereillä toisessa leikkauksessa, ettei kasvaimen poisto osu puhekeskukseen. Anna palaa vaan.

Vierailija
10/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miehen joka on aina töissä niin mene.

Vierailija
11/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaaan aika kovia veistelemäään jopa veiseen teräviä.

Vierailija
12/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kiinnostunut, älä mene. 

Vierailija
13/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vastauksia. Ihan tavallinen ihminenkin neurokirurgi on. Tästä tulee mieleen yksi tosi vanha ketju, kun joku ihmetteli, että miten hänen lähihoitajanaapurinsa on saanut pokattua it-miehen. Mä niin nauroin sitä ketjua😂

Vierailija
14/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia palstamammat käyttävät energiaa sen kiistämiseen, että joku on matchannut aivokirurgin kanssa? Et voi tietää onko matchannut ja mitä väliä sillä on vaikka ei olisikaan? Aivokirurgi ei ole joulupukki, vaan niitä on maailmassa jonin verran ja varmaan myös tinderissäkin. Koitakaa vähän rajata tota pikkumaisuutta, että on aina pakko vängätä vastaan vaikka ei olisi mitään tietoa.

Vierailija
15/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä edes ajattelet meneväsi treffeille, jos ei oikeasti kiinnosta. Ammatin ja oletetun varallisuuden takia? Toivottavasti mies saa jotain kautta tietää, että ainut mikä hänessä sinua kiinnostaa on raha ja toivottavasti löytää itselleen paremman kumppanin.

Juttu on oikeasti tosi. Ei mua hänessä raha kiinnosta, toi ammatti ja älykkyys kyllä kiinnostaa. 

Vierailija
16/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset menis? Mut leikkas aivokasvaimen takia kaksi tosi mukavaa aivokirurgimiestä, olin hereillä toisessa leikkauksessa, ettei kasvaimen poisto osu puhekeskukseen. Anna palaa vaan.

Oliko mikä kasvain? Mulla on pikkuaivojen pilosyyttinen strosyyooma, toivottavasti en joudu olla hereillä mahdollisessa leikkauksessa :D

Vierailija
17/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tällaista pitää täällä kysellä. Mene jos kiinnostaa, jos ei, älä mene. Simple. Onko aivokirurgi on tuttavapiirissäsi todella niin erikoinen otus ja iso ihme että sitä pitää erikseen lähteä katsomaan? Eikö sulla oikeasti ole koulutettuja tuttuja? Äläkä hirveästi järkyty mutta Fb:a, Ig:a yms. ei ole rajattu lääkäreiltä pois, ihan normaalia että niitä tietoja löytyy. Jos päädyt treffeille ja olet se oma itsesi mitä täällä esität niin helposti pääset kirurgista eroon kun se huomaa kuinka yksinkertainen olet.

Vierailija
18/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tällaista pitää täällä kysellä. Mene jos kiinnostaa, jos ei, älä mene. Simple. Onko aivokirurgi on tuttavapiirissäsi todella niin erikoinen otus ja iso ihme että sitä pitää erikseen lähteä katsomaan? Eikö sulla oikeasti ole koulutettuja tuttuja? Äläkä hirveästi järkyty mutta Fb:a, Ig:a yms. ei ole rajattu lääkäreiltä pois, ihan normaalia että niitä tietoja löytyy. Jos päädyt treffeille ja olet se oma itsesi mitä täällä esität niin helposti pääset kirurgista eroon kun se huomaa kuinka yksinkertainen olet.

On mun veli mm. dippainssi ja pari muutakin sukulaista. Mutta aivokirurgi on kyllä mun mittapuulla nähtävyys. :D Oon itekin korkeakoulussa.

Vierailija
19/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Ei kuppi kahvia paljon maksa. Kyllä aika nopeasti selviää, onko yhteistä juteltavaa.

Vierailija
20/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun koulutus on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan