Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Muumituotevaras saanut ideansa Vauvapalstalta? Kamalaa!

Vierailija
16.02.2013 |

Tämmöinen ilmestyi Iltalehteen 16.2.2013:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013021616683953_uu.shtml

Onko mahdollista, että tämä palsta olisi alla mainitulla viestillä aiheuttanut, että joku menee tekemään tommoisen rikoksen? Ja ajatelkaas vielä, että ei mitä tahansa tuotteita VAAN MUUMITUOTTEITA!!!

Vaikeahan se on palstalaisen kirjoittajan tietää, että koska hän syyllistyy johonkin rikoksen kuvaukseen. Onko tuossa alla mielestänne kuvattu rikos? Toisaalta voihan sen ymmärtää, että joku idiootti keksii sitten tehdä jonkun kamalan rikoksen tommoisella tavalla.

Mutta on se sitten ihmeellistä, että hälytykset eivät menneet päälle. En yhtään ihmettelis, vaikka PalstaSherlokit olisivat sitä mieltä, että tekijänä on joko joku liikkeen omaan henkilökuntaan kuuluva tai joku tämän kanssa yhteistyössä ja hälytys on ollut kytkettynä pois päältä.

Miksi juuri Muumituotteet? Tullaanko niiden valmistaminen ehkä lopettamaan ja hinta nousee sitten pilviin vai mistä on kyse kun kaikki mammatkin vaahtoaa joidenkin muumituotteiden perään. Mikä hahmo on muuten paras?

Tämmönen pyöri vauvalla siis joskus kait 11.2.2013:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1779713/oletko_vahingossa_mennyt_ulos_jostain_liikkeesta_m

- Minulle on tämmöinen sattunut kolme kertaa elämäni aikana. Ensimmäisellä kerralla olimme kaverini kanssa ostaneet suuria kylpypyyhkeitä. Sitten menimme kassalle pyyhkeet sylissämme. Ostimme jotakin muutakin ja maksoimme, mutta pyyhkeet unohdimme ja kassa ei huomannut mitään. Eli pyyhkeet sylissä marssimme ulos, jossa sitten tajusimme tapahtuneen. Nauratti ihan hirveästi. Arvaatkaa mitä teimme?

- Kerran minulla oli mieletön migreeni, johon olin ottanut jotain voimakkaita lääkkeitä. Harhailin sitten eräässä tavaratalossa ja katselin jotain löytölaatikoita, joista löysinkin jonkun muutaman euron tavaran, jota sitten kannoin mukanani. Sitten vain kävelin ulos ihan ajatuksissani ja hälytys meni päälle. Vartijat tulivat. Tehtiin joku ilmoitus. Hirveästi vaivaa mulle kun sitten poliisien kanssa hoitelin tätä tapahtunutta vahinkoa ja kävin siis ihan poliisiasemalla hoitelemassa tätä jokusen euron juttua. Todellakin epämiellyttävää. Onneksi oli reseptikin lääkkeistä, joita olin ottanut, sillä olin kyllä ollut aikamoisessa päänsärkytokkurassa. Päänsärkyä oli kait kestänyt jo monta päivää - yleensä ne kestivät.

-Eilen sitten vahingossa kävelin ostamani tuote kädessä ulos liikkeestä. Mikään hälytys ei käynnistynyt ja olen siitä aivan ihmeissäni. Hälytyksen olisi ehdottomasti pitänyt mennä päälle. Hoksasin asiani tullessani ulos, muutaman metrin päässä sisäänkäynnistä. Palasin liikkeeseen ja kerroin kassalle, että tämmöinen oli just vahingossa tapahtunut minulle. Enpä kerro enempää. Saatte itse arvata, mistä oli kyse ja minkälainen arvo tuotteella oli!

-Onks sulle sattunut tämmöisiä? Minkälaisia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla