Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paha akne että saa Roaccutania?

Vierailija
16.02.2013 |

Olen lähes nelikymppinen nainen, finnejä on ollut teini-iästä asti. Olen elämäni aikana syönyt akneen useita pitkiä antibioottikuureja. Pari vuotta sitten oli puolen vuoden kuuri. Kuurien aikana iho rauhoittuu, mutta sitten taas paiseita alkaa tulla.

Kuinka paha aknen pitää olla että ihotautilääkäri määrää Roaccutania? Missään nimessä iho ei ole niin paha kuin joskus lukioaikaan luokkakavereilla, jotka näyttivät siltä että koko naama mätänee. Lähes aina kuitenkin kasvoissa on useita (3-6) isoja finnejä, siis todella isoja ja kipeitä + lisäksi pienempiä. Ulkonäköön nuo vaikuttavat tosi paljon varsinkin kun töissä pitäisi olla asiallisen näköinen.

Voiko siis yksittäisiin isoihin finneihin saada noin voimakkaan lääkkeen? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain vaikka vain muutamia näppylöitä, mutta iho todella rasvoittuva, mutta oireeni alkoivatkin yllättäen hormonikierukan seurauksena....

Vierailija
2/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lääkäristä, mulle on sanonut, että aikuiselle kirjoittaa lievempäänkin akneen, ainakin jos se on pahentunut yhtäkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ihotautilääkärille kasvojen pintaverisuonien polttamista varten. Meinasin saada Roaccutan-kuurin mukaani, vaikken edes itse koe kärsiväni mistään finniongelmasta :) Ei helposti, riittää kun kävelet vastaanotolle sisään. Jouduin vielä selittämään miksi ei nyt kannata sitä kuuria mulle printata, sanoin etten koe että mulla olisi mitään näppyongelmaa... "Mut jos susta rupee tuntumaan, että koetkin noi näpyt ongelmallisiksi, niin tule hakemaan kuuri". Joo, lupasin tulla.

Vierailija
4/4 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen kai vaatimalla saa. itselle diagnosoitiin keskivaikea akne joskus ja sain kuurin. eka kokeilin myös antibioottia mut eihän se auta. sanot ettet missään nimessä enää antibiootteja kokeile koska ne ei toimi pidemmän päälle niin etköhän saa. yritä ja ole topakka.