Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun että ikinä kerroin tutuille olevani hieroja, nyt saan vaan jatkuvasti hieroa vapaa-ajallanikin

Vierailija
27.02.2019 |

Valmistuin n. vuosi takaperin ja tututhan ottavat tästä ilon irti, töissä, kotona, missä vaan. Jos menen vaikka jonkun luo viettämään iltaa niin eiköhän ainakin muutama ihminen tule siihen "Oi voisitko sä kiltti hieroa vähän, niskat/lavat/selkä on ihan jumissa"

Mitä jos vaikka siivoojaa kohtaan käyttäydyttäisiin samalla tavalla?
"No kiva kun tulit, me muut otetaan tässä alkumaljat mutta voisitko sä siivota vaikka ekana ton vessan?"

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano EI!! Ja kerro mistä, milloin sinut työaikana tavoittaa! Miksi ihmiset antaa tossuttaa itseään miten sattuu!

Vierailija
2/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ärsyttää, aseta rajoja:

- Oi voisitko sä kiltti hieroa vähän, niskat/lavat/selkä on ihan jumissa

- Ikävä kuulla, varaa aika mun vastaanotolle, tässä on mun käyntikortti. Mitä sulle muuten kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano kysyjille että et ole oikeastaan hieroja vaan tarjoat seksipalveluja

Vierailija
4/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipurina se vasta mukavaa onkin kun pitäisi aina olla leipomassa jotain tai tuoda maistiaisia huoh. Pitäisi myös tehdä juhliin reilulla kaverialennuksella kaikenalaisia leipomuksia.

Vierailija
5/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan hinnaston, niin voit tienata kivasti verotonta tuloa.

Vierailija
6/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, sinun täytyy oppia sanomaan EI.

Vierailija
7/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niiden ihmisten vika ole jos sä olet tahdoton lapatossu.

Vierailija
8/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa, käytetäänkö hoitajaa? Lomallakin joku haluaa näyttää paiseitaan, tai muuten vaan haluaa huomiota. Hoitajat oikein vetää puoleensa huomiohakuisia, narsistipersoonia, joiden huomiokaipuu on häiriintyneellä tasolla.

Ja jos on vanhempia ihmisiä, ovat niin imelänä kehumassa, kuin haluaisivat yksityishoitajan apuriksi ja turvaksi.

Älkää kertoo ammattianne siviilissä.

Sama kai jollain korjaajilla, pyydetään ilmasta työtä kaveripohjalta.

Vierailija
9/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja ja usein törmännyt samaan, kutsutaan kylään ja perään huikataan et muista ottaa sakset mukaan. Parhaimmillaan odotettu että leikkaan koko perheen hiukset siinä kahvittelun lomassa. On ollut pakko opetella sanomaan ei.

Vierailija
10/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kampaajana. Pyydetään kylään ja sanotaan, että ota sitä väriä ja sakset mukaan, samalla voisi laittaa hiukset kuntoon. Ja äkkiä sinä nyt nuo lastenkin hiukset siistit. No v.ttu, en tule.

Vierailija
11/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on IT-asiantuntijana. Kylään mennessä saa istua illan laittamassa tietokonetta kuntoon. Samaa siivooja juttua olen itsekin ajatellut, annetaanko niille moppi käteen kun kylään menevät?

Vierailija
12/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kohtaa yllättävissä ammateissa. Olen itse matikanope ja aika monen kaverin lapsi kaipaisi kokeiden alla vähän lisäopetusta, kun kyläillään.

Vierailija
13/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kehtaa??

Vierailija
14/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peri maksu.

Vierailija
15/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama rakennusmiehellä, aina on joku pyytämässä remppatalkoisiin tai katsomaan vanhaa taloa arviointimielessä tai pikaiseen laatoittamaan tai tekemään pikku keittiöremontin. Pakko sanoa ei, loppuu tunnit vuorokaudesta kesken.

Vierailija
16/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia pyytää apua ja neuvoja. Vasta, jos kunnolla fyysistä työtä, niin ei sitä sitten ilmaiseksi.

Olen rakennusinsinööri ja mielelläni neuvon rakennusasioissa kavereita ja ketä vaan, joita satun tapaamaan, jos vain osaan.

Olen myös osallistunut pari kerta talkoosiinbkavwrwiden rakennuksilla.

Jos multa pyydettäisiin omakotitalon lupakuvat ilmatteeks, niin sitten kokisin sen olevan liikaa.

Pieniä hahmotelmia voin tehdä.

Vanhempani olivat veroalalla ja heiltä kyseltiin paljon. Eivät kieltäytyneet koskaan. ( nyt jo eläkkeellä)

Ehkä ero on siinä, että jos työ on fyysistä, sitä ei jaksa vapaa-ajalla.

Vierailija
17/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laatoittaa työkseen ja sai koko suvun vihat niskaansa kun pyysi rahaa serkkunsa saunaosaston rempasta. Ei ollut edes mikään helppo saati pieni kohde, aikaa meni useampi viikko kun iltaisin töiden jälkeen teki.

Ap, sanot vaan suoraan ettet hiero vapaa-ajallasi, ei tuo pyyteli muuten lopu.

Vierailija
18/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä äikänopena saan myös milloin kenenkin opinnäytetyön tai nettisivut oikoluettaviksi. Kaikissa yhdistyksissä, joihin olen kuulunut, on haluttu oikolukupalveluksia. Eihän sitä luettavaa muuten olisikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän