Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiteelle muutto edessä. Onko kukaan ollut sielläpäin? Minkälainen paikka?

Vierailija
27.02.2019 |

Löysin sieltä töitä ja pk-seudulta muutan kuun lopussa. Onko kukaan käynyt siellä ja haluaisi kertoa kokemuksiaan?

Kommentit (449)

Vierailija
421/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
422/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Kitteellä, vaan asun täällä. Normi paikka, ei valittamista koska en ole poiskaan lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys: olen integroitunut äärimmäisen hyvin Kiteelle, kaikki on aivan mahtavaa!

Ap

Vaikka aloituksessa luulit, ettei kukaan asu siellä kun outoja kyselit. "onko kukaan käynyt siellä"

Vierailija
424/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

-kiteeläinen

Vierailija
425/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vastauskommentti ikääntyi kuin paras maito :D

Vierailija
426/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Kitttee kolmella teellä, kuten Kajjjaani kolmella jiillä, Tikkkurila kolmella koolla, Riäkkkylä kolmella koolla. Helppoa kuin heinän teko.

Vierailija
427/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitumaan Kitteelle,

siellä on

kööhänä ja kippeenä.

Vierailija
428/449 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka ja kaikki palvelut lähellä :) Aurinko paistaa

Vierailija
429/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos kiteellä yökerhoja? Olen siis 25v sinkkunainen

Ap

Tarjonta on runsasta. Klubit alkavat täyttyä klo 23.30 aikoihin, jolloin niihin saattaa joutua jonottamaan. Muista pukeutua tyylikkäästi, jos haluat päästä sisälle trendikkääseen yökerhoon. Jos haluat nauttia Kiteen uskomattomista näkymästä siemaillen drinkkiä, tanssia läpi yön tai haluat vain viettää hauskan illan, kaikki tämä on mahdollista Kiteen klubeilla ja baareissa.

Kiteen yöelämä tarjoaa paljon vaihtoehtoja ikimuistoiseen illanviettoon sekä Uptownissa että Downtownissa. Jotkut haluavat rentoutua loungessa illallisen jälkeen, kun taas toiset haluavat tanssia läpi yön klubilla. Kaikki on mahdollista. Tässä vain joitain ideoita valtavasta valikoimasta:

Empire Rooftop on Empire-hotellin kattoterassibaari. Kävele sisään Empire-hotellin aulaan ja mene hissillä ylimpään kerrokseen. Klubin kaunis ulkoalue sopii hengailuun ja tanssimiseen. Voit myös rentoutua sisällä mukavilla sohvilla.

Pukukoodi: business casual.

The Roof PUBLIC Hotel. Tähän kattoterassibaariin pääsee hissillä, joka löytyy PUBLIC-hotellin aulan näyttävien rullaportaiden takaa. The Roofista avautuu kaunis näkymä ympärillä olevista naapurustoista. Baarissa on sekä sisä- että ulkotilat, joten voit nauttia drinkistä ja DJ_n soittamasta musiikista säällä kuin säällä.

Cantina Rooftop ei tarjoa vain herkullista meksikolaisruokaa ja juomia, vaan voit myös syödä tai nauttia drinkeistä kattoterassilla. Paikka on avoinna vuoden ympäri avattavan katon ja lämmityksen ansiosta. Tunnelma on menevä, ja live-DJ soittaa joka ilta hyviä biisejä. Pöytävarauksia suositellaan.

Karaokea Koreatownissa

K-Town, kuten useimmat paikalliset sitä kutsuvat, on eläväinen kaupunginosa, joka koostuu vain muutamasta kadusta. Pienestä koostaan huolimatta alueelta löytyy lukuisia ravintoloita ja baareja. Korealainen BBQ on suurta herkkua, joten aloita illanvietto ensin illallisella. Lähde sen jälkeen laulamaan karaokea, sillä kyseessähän on Koreatown! Useimmat karaokebaarit sijaitsevat rakennusten ylemmissä kerroksissa, ja jotkut ovat varsin piilossa. Voit hankkia yksityisen karaokehuoneen vain sinulle ja ystävällesi tai suuremmalle ryhmälle. Hyvä meininki on taattu!

Vierailija
430/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiteellä vietetään ns. kirkastus päiviä eli kerran kuukaudessa oltava perseet olalla kännissä. On suositeltu mutta useamminkin voi olla.

Vierailija
431/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että Kiteestä on nyt tullut näin trendikäs 🕺🏻🕺🏻👍

Vierailija
432/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä siellä Karhu on. Mitään fiinejä miehejä stadilaiselle sinkkunaisille tuskin.

Tarkennus: Ihmiset ovat hyvin erilaisia, sekä miehet että naiset. Etenkin miehet ovat melkoisia juntteja, ja niin ovat myös naiset. Olin pari päivää Kiteellä runsas vuosi sitten, kun olin Nightwish - konsertissa ja konsertin jälkeen tuli juteltua paikallisten kanssa - etenkin naiset olivat aikamoisia juntteja, iältään olivat 30-40v.

Varmaan ihan mukavia omalla tavallaan (etenkin selvin päin)

Vierailija
433/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

25v nainen, joka muuttaa yksin Kiteen korpeen. Ajattelit sitten jäädä lapsettomaksi ja vaille parisuhdetta? Onnea vaan matkaan )))

Vierailija
434/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Kitttee kolmella teellä, kuten Kajjjaani kolmella jiillä, Tikkkurila kolmella koolla, Riäkkkylä kolmella koolla. Helppoa kuin heinän teko.

No höpsis. Kittee on kahdella teellä. Lähettään Kitteelle. Kajjjaani on poikkeus, siinä äääntyy paikallisessa murteesta kolme jiitä.

Vierailija
435/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kiteellä piparia

Jos olet varattu mies, niin kyllä on naisia tyrkyttäytymässä joka tuutista.. Eli jos et ole, kannattaa pistää sormus sormeen ni kitteen naiset alkaa piirittämmään.

No hyvä tietää tämäkin.

Vierailija
436/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Kittteestä oikein muuta kun pojan kanssa useat hiihtokilpailut Hutsissa käyty ja joskus tutustunut siihen suksitehtaaseen.

Maailman kaunein paikka on jossain Kittteen Kesälahdella kun katsotaan korkealta alas järvelle. Olisko Puruvesi vai joku muu järvi. Jos sieltä saisi tontin ja talon rakennettua ei muuta kaipaa elämältään. Se on siinä. 

Vierailija
437/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi kysymys. Miksi??? Mikäli et ole eräjorma niin ikävä tulee.

Todellakin, aivan samaa mietin, miksi ihmeessä?

Vierailija
438/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarjonta on runsasta. Klubit alkavat täyttyä klo 23.30 aikoihin, jolloin niihin saattaa joutua jonottamaan. Muista pukeutua tyylikkäästi, jos haluat päästä sisälle trendikkääseen yökerhoon. Jos haluat nauttia Kiteen uskomattomista näkymästä siemaillen drinkkiä, tanssia läpi yön tai haluat vain viettää hauskan illan, kaikki tämä on mahdollista Kiteen klubeilla ja baareissa.

Kiteen yöelämä tarjoaa paljon vaihtoehtoja ikimuistoiseen illanviettoon sekä Uptownissa että Downtownissa. Jotkut haluavat rentoutua loungessa illallisen jälkeen, kun taas toiset haluavat tanssia läpi yön klubilla. Kaikki on mahdollista. Tässä vain joitain ideoita valtavasta valikoimasta:

Empire Rooftop on Empire-hotellin kattoterassibaari. Kävele sisään Empire-hotellin aulaan ja mene hissillä yl

Ohhoh mitkä menomestat Kiteellä

Vierailija
439/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin länsisuomalaisena sanoisin, että melko erikoisia tyyppejä. Olin siellä loamatkalla ja kysyin joltain kaupan tätiltä, että onko tällä paikkakunnalla kirpputoria. Täti katteli mua päästä varpaisiin ja kysyi että mitä sie tarttisit? Oliko siis antamassa mulle uutta vaatekertaa omistaan vai kui? En ihan ymmärtänyt.

Vierailija
440/449 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOINSUU.