Miksi joku ostaa kaupasta kikkoman soijakastiketta lähjes 3 e pieni pullo?!?
kun Kalliosta saa Aasia-kaupoista 1 -2 e litra ja bussi menee mulla suoraan Kallioon melkein koptioveltani, nuo kikkomanit tulee maksamaan lähes 10 e litra ja sieltä yhdestä intia-kaupasta saa vanhentuneita mausteita muutenkin 1 e pullo, haen sieltä kaikki mausteeni aina
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kun en asu Kalliossa enkä missään missä on lähelläkään Aasia-kauppoja. Toiseksi soijakastiketta kuluu ehkä pullo vuodessa, joten kulu on minimaalinen vaikka ostaisi kalleinta mitä kaupasta löytyy. Yleensä ostan sellaisia, joissa ei ole tarpeettomia lisä- tai väriaineita.
mulla kuluu soijakastiketta se litra kuussa
Miksi kukaan yleensä ostaa soijakastiketta, hirveen makuista
Andymccoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en asu Kalliossa enkä missään missä on lähelläkään Aasia-kauppoja. Toiseksi soijakastiketta kuluu ehkä pullo vuodessa, joten kulu on minimaalinen vaikka ostaisi kalleinta mitä kaupasta löytyy. Yleensä ostan sellaisia, joissa ei ole tarpeettomia lisä- tai väriaineita.
+ tietty litra fish saucea ja osterikastiketta + chilit päälle ja valkosipuklut ja inkivääri ja thai mausteet
Tiiätkö, kun ihmiset ostaa kaupasta ihan mitä ne haluaa ja saavatkin ostaa. Kaikkien bussi ei mee suoraan kotiovelta Kallioon myöskään, niin voi jopa olla helpompaa ostaa se Kikkoman - ja halvempaa.
ostan mieluummin soijakastikkeen turvallisesti tavallisesta kaupasta kuin lähden seikkailemaan jännittävään kallioon
paras oli kuitenkin se että ruoka-avusta sain syksyllä 4 litran wasabikastiketonkan, se tosin meni aika nopeesti
Aika kalliiksi tulisi lentää ulkomailta Kallioon hakemaan soijakastiketta.
Leikki sikseen, ostan siksi, koska voin. Ostan vielä kalliimpaa soijakastiketta, jossa on vähemmän suolaa.
Andymccoys kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ tietty litra fish saucea ja osterikastiketta + chilit päälle ja valkosipuklut ja inkivääri ja thai mausteet
Mä tuun sulle syömään.
Miksi ostaa yhtään mitään, kaikkeahan saa ilmaiseksi. Liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yleensä ostaa soijakastiketta, hirveen makuista
ja kamalan suolasta
Taas yksi, joka kuvittelee, että kaikki asuvat kahden kilometrin säteellä hänestä. Tulee kalliiksi lähteä 800 km päästä linja-autolla kallion Aasia-kauppoihin. Meillä lähin etninen kauppa muutenkin taitaa olla vähintään 250 km päässä.
Koska sinne Kallioon on neljän tunnin matka yhteen suuntaan, ja koska parin euron hinnalla ei ole mitään merkitystä, kun se puteli kestää ainakin 10 vuotta.
Tarpeetonta, pahanmakuista litkua.
Mun bussimatka Kallioon soijakastiketta ostamaan maksaisi noin 80 euroa, joten ostan ihan mielelläni mun kastikkeet lähimmästä kaupasta, olipa hinta mikä tahansa. Jos soijakastikepullo kestää mulla vuoden, en pidä kolmen euron hintaa kynnyskysymyksenä.
Isä ostaa sitä kun 70-luvulla se ja oliko se soy king oli ainoot vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun sulle syömään.
ok ootko kiva ja nuori nainen?
Kaikki ei juo sitä janoonsa vaan käyttävät mausteena.
Ilmeisesti sarkasmi ei ole tällä palstalla ymmärretty asia.
- Ei ap