Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on tulossa kylään ja hän soitti ja pyysi

Vierailija
27.02.2019 |

Ystäväni on siis lapsensa kanssa tulossa kylään ja kahville ja hän soitti ja pyysi etten laittaisi kun yhtä tai kahta tarjottavaa kahvipöytään ettei hänen ylipainoinen lapsi söisi kaikkea mitä on tarjolla.

En ymmärrä,lapsi on kuitenkin jo 10 vuotias,eikö hänen pitäisi uskoa kun kielletään,eikä rohmuta kaikkea?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudattaisin ystävän toivetta. Miksi et tukisi häntä ja hänen lastaan näin pienessä ja helpossa asiassa?

Laittaisin tarjolle vaikka hedelmiä ja vihanneksia lisäksi.

Miten elimistö erottaa sen tuleeko sokeri kakunpalasta vai hedelmästä?

No kuule erittäin hyvin.

Jos et ymmärrä mitä eroa on hedelmän ja leivoksen syömisellä en pysty sitä sinulle selittämään.

Vierailija
22/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattaisin myös ystävän toivetta.

Äiti voi kieltää lastaan rohmuamasta, voi sanoa vaikka etukäteen että älä sitten tyhjennä kahvipöytää jos lapsella on ollut tällainen tapa. Hyvät tavat kunniaan. Mutta sinä voit helpottaa lapsen olemista jos et laita överiä tarjottavaa, esimerkiksi makeaa hurjasti. Voileivät on hyvä, ne eivät yleensä johda ahmimiseen toisin kuin vaikka joku makea kakku (joo olen itse sokeririippuvainen!) ja jotain pientä makeaa leipien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudattaisin ystävän toivetta. Miksi et tukisi häntä ja hänen lastaan näin pienessä ja helpossa asiassa?

Mä syön vähintään 500g hedelmiä päivässä ja toisen mokoman kasviksia. Meinaatko että jos söisin päivässä kilon leivoksia painaisin 56kg?

Vierailija
24/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule erittäin hyvin.

Jos et ymmärrä mitä eroa on hedelmän ja leivoksen syömisellä en pysty sitä sinulle selittämään.

Monella onkin mielikuva, että heldelmät olisi kevyttä, luonnollista ja terveellistä syötävää, mutta se on harhaluulo. 

Vierailija
25/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän erityisestä pyynnöstä tekisin niin, mutta mielestäni lapsenkin on hyvä tottua kyläilytapoihin eli eri kodeissa on eri tavat ja eri tarjoilut, kylässä käyttäydytään hyvin ja seurataan vaikkapa äidin esimerkkiä.

Eli jatkossa ei toiveita vaan vuoroin vieraissa.

Vierailija
26/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi miettiä, miksi hän haluaa kattaa pöydän kiusauksilla, joiden tähden koko vierailun tunnelma menee jännittyneeksi eikä olekaan mukava vierailu ystävän luona. Oikea ystävä ei hetkeäkään mieti, miten toimia tässä tilanteessa.

Vierailija
27/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Eikö olisi helpompaa vaan katkaista välit? Jos sun pitää tänne tulla haukkumaan/kritisoimaan ystävääsi, niin miks te olette ystäviä?

Mulla ei tulis mieleenkään valittaa ystävieni toiveista. Tää olis todellakin ok, jos joku mulle näin sanoisi.

Vierailija
28/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön vähintään 500g hedelmiä päivässä ja toisen mokoman kasviksia. Meinaatko että jos söisin päivässä kilon leivoksia painaisin 56kg?

Paino ei kerro hittojakaan kehonkoostumuksesta :D

t 43kg

Vierailija
29/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä mitä muuta syöt ja miten liikut. Mikään yksittäinen ruoka ei lihota ketään vaan kyse on kokonaisuudesta. 

Vierailija
30/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule erittäin hyvin.

Monella onkin mielikuva, että heldelmät olisi kevyttä, luonnollista ja terveellistä syötävää, mutta se on harhaluulo. 

Ahaa, saanko kysyä mikä on painoindeksisi ja minkä verran syöt hedelmiä päivässä ?

itse kohtaan ihmettelyä hedelmäsalaattieni suuruudesta päivittäin ja juuri sokerimäärän kauhistelua. Kummallista, kauhistelevat ihmiset ovat 10-20kg painavampia kuin minä? Jännä juttu.

Itse olen 171/56kg ja todellakin väitän etten olisi näin hoikka ilman hedelmien syöntiä. Aiemmin painoin 12kg enemmän ja kun aloin syömään hedelmiä ja muutin elämäntavat, laihduin ja olen pysynyt tässä painossa.

Hedelmien sokerimäärää kauhistelevat vetävät vieressä maitorahkaa 4dl päivässä .. ja ihme ku paino ei putoa vaikkei muka syö mitään.. just

Vierailija
31/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino ei kerro hittojakaan kehonkoostumuksesta :D

t 43kg

No olen 171cm ja rasvaprosentti on 23 mikä on mielestäni todella hyvä 36-vuotiaalle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän