Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi huolehtii sinusta?

Vierailija
27.02.2019 |

Eli en tarkoita että miehen tehtävä olisi huolehtia vaimostaan/puolisostaan, mutta olen todennut nyt kun lapset ovat jo itsenäistyneet niin puolisostakin on tullut aika avuton. Kannatan tasa-arvoa. Meillä roolit on kääntyneet niin että minä hoidan lähes kaiken taloudenhoitoon, raha-asioihin ym. juokseviin asioihin liittyvät. Hoidan jopa autoihin liittyvät asiat. Olen mies meidän talossa. Mies hoitaa kodin kunnostusta kun jaksaa. Eikä ole jaksanut vuosiin. Nurmikot kyllä leikkaa ja luo lumet. Tekee ruokaakin kunhan aineet valmiina. Nyt alkaa olla mitta täysi. Haaveilen siitä kun joku huolehtisi minusta! Olen kateellinen naisille joilla on miehekäs vastuunottava turvallinen mies. Mitä sinun miehesi tekee vuoksesi? Onko haavekuvani epätodellinen? Onko tällaisia miehiä enää vai olemmeko me vahvat naiset jyränneet nämä alta??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomalla ison pakan käteistä.

Vierailija
22/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tekee kaikkea. Itse olen enemmänkin kermaperseprinsessa, jolle pitää talvella olla auto harjattu ja lämmin kun lähden yms.

Haha ihana. Mistä tuollaisia helmimiehiä saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeustoimi kelpoinen.

Vierailija
24/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää minusta oikeasti huolta. Illalla voin väsyneenä vaan heittää vaatteet pois, ja aamulla kun herään niin makuuhuoneen tuolilla on puhtaat vaatteet siististi aseteltuna. Aamulla saan aina myös herätä siihen että kahvi on valmista, ja töistä kotiin tullessa meillä on ruokaa pöydässä.

Tossu

Vierailija
25/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti miten ällöttäviä parisuhdekuvauksia naisilla on. "Mieheni hieroo hartioitani, laittaa rumat Ikean sisustustauluni seinälle ja tekee mulle aamupalaa." Miesten parisuhdekuvaukset on sitä, kuinka monta kertaa saa pillua viikossa. Niin paljon ne kusipäät teitä arvostaa. 

Eikö oo parempi että jotain tekevät sen pillun eteen sentään?

Vierailija
26/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme koska naisleskiä paljon. Viekää ne miehet käsipuolessa lääkäriin. Eivät tahdo uskaltaa mennä.

Vierailija
27/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Minä teen kaiken ja maksan kaiken. Olen niin tottunut tähän koko elämäni, että on vaikea ottaa asioita vastaan. Tietysti tässä on omat hyvät puolensa.

Vierailija
28/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee välillä yllätysherkkuja, ostaa vaikka hyviä juustoja ja viiniä, tai hyvää olutta ja ruokaa. Kyselee, miten mulla menee. Kannustaa, kun olen epävarma. Muistuttaa tärkeistä asioista. Korjaa asioita. Huolehtii, että herään. :D Tekee pieniä palveluksia.

Vierailija
29/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni avannut omat oveni, painellut mistä huvittaa. En ole paljon kysellyt miehen mielipiteitä. En varmaan osaisi olla mitenkään erityisen avuton tai tarvitseva.

Vierailija
30/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä tienaajan roolissa kun mies on työtön. Mulle tämä järjestely sopii hyvin. Mun ei tarvi periaattessa kuin käydä töissä, vaikka ei nähdäkään kuin viikonloppuisin (tuore, muutaman kuukauden ikäinen suhde niin vähän aikaista asua yhdessä).

Mies siivoaa - on ihan erikseen pyytänyt etten siivoisi viikolla töitten päälle, kun hän voi ihan hyvin siivota viikonloppuna. Hän imuroi ja moppaa ja puistelee matot sekä vaihtaa lakanat, minä yleensä sen verran "autan" että vessan ja suihkun pesen kun en ihan toimettomanakaan kehtaa istua kun toinen raataa. 

Aikoo leikata nurmikon jahka sen aika tulee. Nyt on auttanut puutarhan keväthuollossa. 

Laittaa ruokaa, kattaa aamiaisen pöytään. Sunnuntaina laittaa sen verran reilummin ruokaa, että mulle jää maanantaiksi yli. 

Huolehtii mun koirasta viikonloppuna (ruokkii - myös aamuisin jotta saan nukkua pitkään - käyttää lenkillä, siivoaa kakat puutarhasta). 

Hieroo mun jalkoja perjantai-iltaisin "raskaan työviikon jälkeen" (olen toimistotöissä). 

Tulee mun mukaan ruokakauppaan perjantaina ettei mun tarvitse kantaa raskaita kauppakasseja. 

Tekee saunaan puut, lämmittää saunan. 

Antaa seksiä aina kun haluan. 

Ostelee pieniä sisustusjuttuja mun taloon (esim. viimeksi toi kirpparilta taulun, joka sopi olohuoneeseen kuin nenä naamaan). 

Ai juu ja tuo aina mukanaan kukkakimpun. Nyt joka viikko jo yli 4kk:n ajan <3 

Vierailija
31/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta muutaman vuoden tämän nykyisen kanssa ollut, ja pakko sanoa, että tämän aion sitten joskus viedä myös vihille. :) Vastuunottava, avulias, omatoiminen, itsenäinen ja järkevä mies, ainakin tähän asti. Hän huolehtii minusta esimerkiksi huoltamalla pyörääni, koska itselläni ei ole työkaluja siihen, siivoamalla aina silloin jos olen viime kerralla tehnyt esim. imuroinnin kokonaan yksin, tai ilahduttaakseen muuten vaan. Osaa kokata, leipoa ja pyykätäkin.

Vierailija
32/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Minä olen meillä tienaajan roolissa kun mies on työtön. Mulle tämä järjestely sopii hyvin. Mun ei tarvi periaattessa kuin käydä töissä, vaikka ei nähdäkään kuin viikonloppuisin (tuore, muutaman kuukauden ikäinen suhde niin vähän aikaista asua yhdessä).

Mies siivoaa - on ihan erikseen pyytänyt etten siivoisi viikolla töitten päälle, kun hän voi ihan hyvin siivota viikonloppuna. Hän imuroi ja moppaa ja puistelee matot sekä vaihtaa lakanat, minä yleensä sen verran "autan" että vessan ja suihkun pesen kun en ihan toimettomanakaan kehtaa istua kun toinen raataa. 

Aikoo leikata nurmikon jahka sen aika tulee. Nyt on auttanut puutarhan keväthuollossa. 

Laittaa ruokaa, kattaa aamiaisen pöytään. Sunnuntaina laittaa sen verran reilummin ruokaa, että mulle jää maanantaiksi yli. 

Huolehtii mun koirasta viikonloppuna (ruokkii - myös aamuisin jotta saan nukkua pitkään - käyttää lenkillä, siivoaa kakat puutarhasta). 

Hieroo mun jalkoja perjantai-iltaisin "raskaan työviikon jälkeen" (olen toimistotöissä). 

Tulee mun mukaan ruokakauppaan perjantaina ettei mun tarvitse kantaa raskaita kauppakasseja. 

Ostelee pieniä sisustusjuttuja mun taloon (esim. viimeksi toi kirpparilta taulun, joka sopi olohuoneeseen kuin nenä naamaan). 

Kuulostaa ihanalta. Olet löytänyt helmen.

Vierailija
33/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Silmäni kostuivat kuin luin tämän. Suhteenne kuulostaa ihanalta.

Vierailija
34/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeustoimi kelpoinen.

Mutta et kirjoitus taitoinen.

Vierailija
35/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Silmäni kostuivat kuin luin tämän. Suhteenne kuulostaa ihanalta. <3 Pidä hänestä tiukasti kiinni. <3 Olen herkkä ihminen. :D

Ihana <3

Joo siis aionkin pitää kiinni, hän on oikeasti kiltein, lempein ja huomaavaisin mies ikinä. Ihan tulee välillä semmoinen olo että olenko edes hänen arvoisensa... Toisaalta taas, hän haastaa minua (positiivisesti) myös olemaan itse parempi ihminen. 

Vierailija
36/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää minusta oikeasti huolta. Illalla voin väsyneenä vaan heittää vaatteet pois, ja aamulla kun herään niin makuuhuoneen tuolilla on puhtaat vaatteet siististi aseteltuna. Aamulla saan aina myös herätä siihen että kahvi on valmista, ja töistä kotiin tullessa meillä on ruokaa pöydässä.

Tossu

Miksi niin?