Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen selibaatissa 5 vuotta.

Vierailija
26.02.2019 |

Kukaan ei usko tätä.

Eikä ole edes ensimmäinen kerta.

Olen ollut aiemminkin 5 vuotta ilman seksiä, kun en saanut häntä, jonka halusin. Ei muut kelpaa. Lelukauppako auttaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Kukaan ei usko sinun olevan kaunis.

Vierailija
2/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nirsoille helposti käy.

Vierailija
4/28 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kauneimmat naiset voivat hyvinkin olla juurikin yksinäisiä ja selibaatissa. Varsinkin fiksut.

Tottakai kuka hyvänsä saa munaa jos haluaa. Viisasta on vältellä.

Vierailija
5/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitetta kehiin niin tulen kairaamaan tussuasi. Viedään samalla peräsuolineitseytesi, tuskin olet sitä aiemmin vielä antanut miehelle.

Hannes 54

Vierailija
6/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti on varmasti ihan tosi, mutta kauneutesi voi olla ja varmasti onkin vain sanahelinää. Ihanat naiset löytävät helposti ihanan miehen, mutta vähemmän ihanat saavat olla yksin niin kuin sinä.

Lelukauppa auttanee siis sinua.

Vierailija
7/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut selibaatissa 27 vuotta.

Vierailija
8/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen laiha luikki joka vain itse pitää itseään kauniina. En minäkään sinua haluaisi. Mies 33v

Vierailija
9/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet jos noita 5-vuotis kausia on jo kertynyt enemmän?

Vierailija
10/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
11/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut selibaatissa 27 vuotta.

Oletko edelleen kaunis?

Vierailija
12/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti on varmasti ihan tosi, mutta kauneutesi voi olla ja varmasti onkin vain sanahelinää. Ihanat naiset löytävät helposti ihanan miehen, mutta vähemmän ihanat saavat olla yksin niin kuin sinä.

Hah voi teitä harhaisia. Olen ollut eron jälkeen nyt selibaatissa melkein neljä vuotta. En ole edes käynyt viihteellä koko aikana. Joten oma valinta...

Niin kauniiksi on sanoneet ainakin nuorempana että sitä piti tulla oikein erikseen vahtaamaan. Päät kääntyi minne ikinä meni.

Nyt kylläkin 37v, mutta ihan hyvin olen säilynyt, lisäbonuksena entisenä vl:nä elämänarvot on vieläkin kohdillaan

Vierailija
13/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sellainen laiha luikki joka vain itse pitää itseään kauniina. En minäkään sinua haluaisi. Mies 33v

Samanlaista kuvausta käytettiin selviytyjät Vilmasta, joka siis on huippumalli. Joten ei ehkä kannata tulla repostelemaan mielipiteellään aivan kuin se olisi jonkinlainen vallitseva mielipide. Sinäkään et haluaisi=kukaan ei haluaisi=selibaatti ei itseasiassa ole omavalintaista. LOL

Miten te pysytte kasassa ilman muiden lyttäämistä!

Olisko aika vähän uudistaa näkemyksiä ja oletuksia liittyen kauniiseen naiseen?

Vierailija
14/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kyllähän sitä seksiä saisi ihan helpostikin, mutta jos ei innosta yhtään antaa vain jollekin paremman puuteessa, niin kuivia kausia tulee, ihan ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
15/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, osa kommenteista tosi inhottavia.

Vierailija
16/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah voi teitä harhaisia. Olen ollut eron jälkeen nyt selibaatissa melkein neljä vuotta. En ole edes käynyt viihteellä koko aikana. Joten oma valinta...

Niin kauniiksi on sanoneet ainakin nuorempana että sitä piti tulla oikein erikseen vahtaamaan. Päät kääntyi minne ikinä meni.
Nyt kylläkin 37v, mutta ihan hyvin olen säilynyt, lisäbonuksena entisenä vl:nä elämänarvot on vieläkin kohdillaan

Oi voi, se juna meni jo.

Nyt pitäisi pärjätä älyllä ja persoonallisuudella.

Taisi jäädä Musta Pekka käteen sinulle.

Vierailija
17/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, se juna meni jo.

Minusta hänen kommentti kertoo paljon korkeammasta älykkyydestä kun tämä sinun nolo, ahdasmielinen ja sovinistinen kommentti.

Vierailija
18/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut selibaatissa 47 vuotta

Vierailija
19/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet silti miehetön? Fiksut miehet arvostavat luonnetta, eivät ulkonäköä ja itserakkautta. Kaunis ulkoa voi olla todella ruma sisältä.

Miten muuten vl:n elämänarvot ovat kohdillaan? Mielestäni ne elämänarvot ovat enemmänkin pelolla sinuun iskostettu ja arveluttavat monin tavoin. Minä en ainakaan tuota korttia vilauttelisi kenellekään, vaan päinvastoin olisin asiasta hiljaa. :D

Ps. miehet katsovat kaikkia naisia ja ihmiset nyt vain tuppaavat katsomaan muita ihmisiä esimerkiksi kaupassa. Ei se katsominen tarkoita sitä, että he ihailisivat sinua.

Vierailija
20/28 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, se juna meni jo.

Ehkä tuolle typykällä on jäänyt Musta Pekka käteen ja vauvahaaveet saa jo paketoida, mutta ei 37 vuotias nainen muuten ole mitenkään junasta jäänyt.

Itse olen seitsemän vuotta vanhempi ja on ihan uskomatonta miten paljon aivan ihania vapaita +/- 44 vuotiaita miehiä tiedän ja tunnen. Eivätkä he todellakaan etsi mitään pikkupimuja vierelleen, vaan ikäistään naista. Pari ystävääni on eronnut nelikymppisenä ja vaikka heillä oli lapsiakin, niin molemmat löysivät vierelleen todella mukavat miehet lähestulkoon etsimättä. Ystäväni ovat tavallisia ja tavallisen näköisiä ihania ihmisiä, samoin miehet. Meitä samanlaisia tavallisia ihmisiä maailma on pullollaan, harva täällä ulkoisellavkauneudellaan erottuu, mutta sisäinen kauneus näkyy kyllä kauas ja se on pysyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä