Olen kaunis nainen selibaatissa 5 vuotta.
Kukaan ei usko tätä.
Eikä ole edes ensimmäinen kerta.
Olen ollut aiemminkin 5 vuotta ilman seksiä, kun en saanut häntä, jonka halusin. Ei muut kelpaa. Lelukauppako auttaa?
Kommentit (28)
Kuka tahansa saa seksiä. Ei tarvitse olla edes kaunis.
Joten ei kannata kauheasti seksillä kehuskella 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kauneimmat naiset voivat hyvinkin olla juurikin yksinäisiä ja selibaatissa. Varsinkin fiksut.
Tottakai kuka hyvänsä saa munaa jos haluaa. Viisasta on vältellä.
Viisaat ihmiset osaavat nauttia siitä seksistä, eivätkä ota nautintoa niin vakavasti. Hauskaa saa ja pitää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti on varmasti ihan tosi, mutta kauneutesi voi olla ja varmasti onkin vain sanahelinää. Ihanat naiset löytävät helposti ihanan miehen, mutta vähemmän ihanat saavat olla yksin niin kuin sinä.
Lelukauppa auttanee siis sinua.
Hah voi teitä harhaisia. Olen ollut eron jälkeen nyt selibaatissa melkein neljä vuotta. En ole edes käynyt viihteellä koko aikana. Joten oma valinta...
Niin kauniiksi on sanoneet ainakin nuorempana että sitä piti tulla oikein erikseen vahtaamaan. Päät kääntyi minne ikinä meni.
Nyt kylläkin 37v, mutta ihan hyvin olen säilynyt, lisäbonuksena entisenä vl:nä elämänarvot on vieläkin kohdillaanMutta olet silti miehetön? Fiksut miehet arvostavat luonnetta, eivät ulkonäköä ja itserakkautta. Kaunis ulkoa voi olla todella ruma sisältä.
Miten muuten vl:n elämänarvot ovat kohdillaan? Mielestäni ne elämänarvot ovat enemmänkin pelolla sinuun iskostettu ja arveluttavat monin tavoin. Minä en ainakaan tuota korttia vilauttelisi kenellekään, vaan päinvastoin olisin asiasta hiljaa. :D
Ps. miehet katsovat kaikkia naisia ja ihmiset nyt vain tuppaavat katsomaan muita ihmisiä esimerkiksi kaupassa. Ei se katsominen tarkoita sitä, että he ihailisivat sinua.
Arvasin että tähän mun kommenttiin tartutaan. Ei se mitään, mutta luitko oikein, sanoin oma valinta. En ole siis halukas enää katselemaan miehiin päin, en tällä hetkellä edes parisuhteeseen. Olen tyytyväinen näin.
Vl arvot ei ole minuun mitenkään pakosta jääneet, olen kyllä käynyt monet vaiheet elämässäni. Omasta vapaasta tahdosta elän arvoineni. Enkä katso pahalla jos joku tekee toisin, jokaisen oma asia.
Tuohon kauneusasiaan vastasin näin koska Ap sai vastauksia näin, että kaunis nainen ei voi olla selibaatissa. Mitä tekemistä sillä on edes kauneuden kanssa, ei paljoakaan. Sanoin että muut ovat pitäneet itseäni kauniina, en sanonut että pidän itse itseä niin kauniina että päät kääntyy, vaan olen nähnyt ja kuullut. On tultu sanomaan siitä mulle tai sanottu vaikka läheiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti on varmasti ihan tosi, mutta kauneutesi voi olla ja varmasti onkin vain sanahelinää. Ihanat naiset löytävät helposti ihanan miehen, mutta vähemmän ihanat saavat olla yksin niin kuin sinä.
Lelukauppa auttanee siis sinua.
Hah voi teitä harhaisia. Olen ollut eron jälkeen nyt selibaatissa melkein neljä vuotta. En ole edes käynyt viihteellä koko aikana. Joten oma valinta...
Niin kauniiksi on sanoneet ainakin nuorempana että sitä piti tulla oikein erikseen vahtaamaan. Päät kääntyi minne ikinä meni.
Nyt kylläkin 37v, mutta ihan hyvin olen säilynyt, lisäbonuksena entisenä vl:nä elämänarvot on vieläkin kohdillaanOi voi, se juna meni jo.
Nyt pitäisi pärjätä älyllä ja persoonallisuudella.
Taisi jäädä Musta Pekka käteen sinulle.
Ehkä tuolle typykällä on jäänyt Musta Pekka käteen ja vauvahaaveet saa jo paketoida, mutta ei 37 vuotias nainen muuten ole mitenkään junasta jäänyt.
Itse olen seitsemän vuotta vanhempi ja on ihan uskomatonta miten paljon aivan ihania vapaita +/- 44 vuotiaita miehiä tiedän ja tunnen. Eivätkä he todellakaan etsi mitään pikkupimuja vierelleen, vaan ikäistään naista. Pari ystävääni on eronnut nelikymppisenä ja vaikka heillä oli lapsiakin, niin molemmat löysivät vierelleen todella mukavat miehet lähestulkoon etsimättä. Ystäväni ovat tavallisia ja tavallisen näköisiä ihania ihmisiä, samoin miehet. Meitä samanlaisia tavallisia ihmisiä maailma on pullollaan, harva täällä ulkoisellavkauneudellaan erottuu, mutta sisäinen kauneus näkyy kyllä kauas ja se on pysyvää.
Olen lapsen tehnyt ja mulle riittää tämä yksi. Kuten jo kirjoitin omasta vapaasta tahdosta en miehiä elämään kaipaa. Ehkä se kertoo jotain teistä miehistäkin ettei teitä päin kauheasti huvita katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se kauneus tähän kuuluu ?
Ei mitään, mutta ap:lla ei ole mitään muutakaan.
Naisilla on pikkulasten libido, joten uskon helposti.
Minäkin olin selibastissa kolmikymppiseksi asti nuorena. Sen jälkeen jonkin ajan päästä taas 6 vuotta. Olen myös aina ollut jopa erittäin kaunis, vaikka sitä ei ehkä täällä joku usko. Oma syyni oli se, ettei seksi kiinnostanut mimua lainkaan, ajattelin olevani virheellinen ja poikkeuksellinen, kunnes luin aseksuaalisuudesta. Kiinnostuin seksistä yhtäkkiä vasta paljon vanhempana.
Eli moni kommentoija tuntuu kuvittelevan, että nainen olisi selibaatissa, kun ei kelpaa kenellekään. Oikeasti kyse on omasta halusta. Minä olisin saanut luultavasti ihan kenet vain ja yhä saisin erittäin helposti vierailtakin. Ei vaan kiinnostanut. Edelleen olen myös järjettömön nirso, kykenen haluamaan vain harvoja miehiä. Onneksi saan ne, joita haluan, tai voisi jatkua kuiva kausi yhäkin, sillä muutoin olisin mieluummin ilman.