Apua mitä tehdä kun seksi ei maistu??
Hei kaikille.
Olen 9 kk lapsen äiti. Seksi ei ole kiinnostanut lapsen syntymän jälkeen lainkaan. Puolisoni on ihanasti kannustanut asiaan, mutta halut eivät herää. Imetän lasta vielä ja tarkoitus on jatkaa edelleenkin allergioiden vuoksi.
Puolisoni on ihanasti haltioissaan uusista pyöreämmistä muodoistani ja saa seisokin jo katselemisesta - imartelevaa eikö totta. :) Itse koin ulkomuotoni paremmaksi raskauden aikana. Nyt olen ´lässähtänyt' . Tunnelmaa on yritetty virittää saunassa, suihkussa... mutta turhaan. Seksiä on yritetty, mutta paikat eivät kostu ja yhdyntä tekee niin kipeää että itku pääsee. Kaipaan niitä aikoja joilloin teki mieli ja vielä onnistuikin nautinnollisesti!!
Nykyisin tuntuu ajatuskin ahdistavalta, kun ei pysty edes puolisoa tyydyttämään vaikka niin haluaisin. Olen tässä miettinyt, että tietysti hormoonitaso pitää limakalvot kuivina, mutta voiko löysät lantionpohjalihakset tehdä emättimen niin ahtaaksi, että yhdyntä vaikeutuu. Onko muilla vastaavanlaista tilannetta tai tietoa asiasta.
Kommentit (4)
Meillä meni lähes vuosi ennen kuin yhdyntä alkoi onnistumaan. Hormonit (hyvin tiheä imetystahti ja myös yöimetystä) piti limakalvot täysin rutikuivina ja hellinä. Siihen ei liukasteet auttaneet sillä limakalvot olivat niin ohuet. Meillä harrastettiinkin antoisaa suukseksiä puolin ja toisin.
Siispä hellyyttä, hellimistä, toiselle suuseksiä tai käsikyytiä, peppuseksiä,...onhan sitä paljon muutakin mitä voi harrastaa kun vakioyhdyntää.
N36
Monet naiset joutuvat ihan aina käyttämään liukkaria, ei se ole mikään merkki, että olisi jotenkin " huono" . Joillan kiihottuminen tapahtuu " sisemmällä" , eikä alapää valu solkenaan. Raskaus tottakai muuttaa naista, myös seksin alueella. Ihanaa, että puolisosi kannustaa ja ymmärtää. Toivottavasti hän antaa sinulle myös aikaa, niin että hän huolehtii kotiasioista ja lapsesta ja antaa sinun levätä. Rättiväsyneenä ei seksi kiinnosta miehiäkään. Tsemppiä....
Todella huojentavaa, että ongelmamme ei ole perin erikoinen, vaan hyvinkin tavallinen. Täytyy vaan yrittää ja antaa aikaa. Kiitos vastauksestasi ja hyvää kevättä
kylläs en kanssa hommat onnistuu