Mikä on parhaimman makuinen margariini?
Joka olisi suht terveellinen? Minilätta on ihanaa, mutta vissiin aika paljon suolaa.
Kommentit (37)
Lähes kaikki levitteet on teollisia valmisteita ja täynnä kaikkea turhaa. Miksi sellaisia pitäisi syödä päivittäin? Itse suosin vain voita ja öljyjä. Tietää mitä syö.
oivariini oliiviöljy ja merisuola paras. vähemmän suolainen vaihtoehto on oivariini valsa, siinä osa suolasta on korvattu uudella valsa - menetelmällä, maidon omat kivennäiset antavat suolan makua.
Eikö tuo tummansininen Keiju ole tosi suosittu? Kannattaa testata.
Itse käytän vagisania levitteenä niin vttuuni kuin leivänkin päällä.
Itse käytän Becel Pro Active levitettä.
No niin missä on rasvasota!!?? Tsemppiä ja rasvaraivoa nyt peliin. :DD
En ajattele oivariinia margariinina.
Käytän siis sitä tai voita. Margariineihin en koske, aivan kaameaa kuraa kaikki ja jollei muuta ole tarjolla, syön leipäni mielummin kuivana.
Margariini vs. voi kirjoitti:
No niin missä on rasvasota!!?? Tsemppiä ja rasvaraivoa nyt peliin. :DD
Käytän valion voita ruoanlaitossa, leivälle en sitä laita kun on liian väkevää minun makuun, siksi vihreä Levi.
Vierailija kirjoitti:
Oivariini.
Mulle ihan sama, onko terveellistä vai ei. Maistuu leivän päällä.
Pöljä, puolet oivariinista on voita, eli ei ole täysin margariinia.
Oivariini tai Ingmariini. Harvoja palmuöljyttömiä margariineja.
Margariini ja terveellisyys ei sovi samaan lauseeseen. On se ihme, että ihmiset on aivopesty suosimaan teollisesti tehtyä p*skaa.
Oivariini oli ennen Voimariini,mutta sitten ei voita saanut enää mainita.
Vierailija kirjoitti:
Margariineihin en koske, aivan kaameaa kuraa kaikki ja jollei muuta ole tarjolla, syön leipäni mielummin kuivana.
Luepa aloitus uudestaan. Ei kysytty mielipidettäsi margariinista yleisesti tai siitä mitä ei-margariinia tykkäät laittaa leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Flora ehdottomasti!
Siis kauhein :D Luin otsikon väärin. Parhainta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Margariini ja terveellisyys ei sovi samaan lauseeseen. On se ihme, että ihmiset on aivopesty suosimaan teollisesti tehtyä p*skaa.
Kysyttiin, mikä on hyvää, eikä mikä on terveellistä. Terveellisintähän on kun ei laita mitään leivän päälle, mutta margariini laitetaan tuomaan makua.
Kaikki muut paitsi voi. Voi on lehmän tissitalirähmää.