HELMIPULLAT kokoontuu!
Kommentit (10)
edelleen 65
ei o pudonnu eikä noussu, eilen vielä oli 64, ja viime viikollakin, oisko ne eiliset kaks saunakaljaa painanu tänä aamuna. :) 68 oli se mistä lähdin pudottamaan.
ennen esikoista painoin 58 ja ennen kuopusta 61. Ei ois enää paljo. Lauantaiksi tuskin enää mitään tippuu, juhlimme siis kaikkien näiden 65 kilon kera. Saapa nähdä katoaako motivaatio laihduttamiseen kun juhlat on juhlittu. ..
Paino viime viikolla : 79.9kg
Paino nyt : 79.3kg
Miinusta 600g!!
Vähästä se on ilo irti otettava! =)
lähtöpaino 69,8
1.punnitus 69,3
2.punnitus 68,8
3. punnitus 68,5
Eli 300g vähemmän kuin viime viikolla, suunta on oikea :))
Mutta onnekis suunta oli alaspäin!
Lähtöpaino siis 66,8 kg
Nyt 65,8 kg
Jee!
lähtöpaino 82.1 1.punnitus 80.1 2.punnitus tänään 80.6 eli 500g lisää, no nyt taas vähä tiukempi linja aloitettava!
Lähtöpaino 66,6
Viime viikko 66,4
Nyt 65,6
Eli miinusta viime viikosta 800 g.
Oon jatkanut herkkujen ja ruokien maalaisjärkistä karsimista (2 välipalavoileivän sijaan 1, kaupasta suklaapatukan sijasta lakupatukka) jne. Liikuntapuolella oon käynyt kerran jumpassa, yhdellä piiitkällä vaunulenkillä ja parilla lyhyemmällä + parilla lyhyellä liinailulenkillä. Sama rataa jatketaan, tai sporttailua yritetään jopa lisätä.
Pidetäänhän lippu korkealla!
Viime viikolla 57,4kg
aamulla 56.9kg että -500g viikossa.
Ja kuinka ollakkaan, en ole edelleenkään ehtinyt liikkumaan. Pihatöitä, haravointia ja kyykkimistä ja ihan vaan kotona möllöttämistä. Yksi asia kyllä tulee mieleen: olen vähentänyt reippaasti leivän syömistä. Olisikohan tässä mitään ideaa?
lähtö 70.6
viime viikko 70.5
Tänään 68.7
viimeviikosta 1.8
kokonaissuudessaan 1.9
tavoite 60
Juhlan kunniaksi söin pyttipannua ja suklaakökkö jäätelöä... kohtuudella ja hyvää oli... ihan kun tavoitteeseen ei olis niin pitkä matka kun ollaa samalla kymmenluvulla!!!!
Tsemppistä!!!!!
Paino viime ja toissa viikolla 62,0 kg
Paino nyt 61,2 kg
Johan oonkin ollut pari päivää syömättä melkeen mitään, pari leipäviipaletta vaan, ehkä joskus pääsen ees oikeelle kymmenluvulle.
Pai päivää oon ettinyt kaapeista oisko sinne jäänyt suklaata tai muuta herkkua, muttei harmikseni oo löytynyt ja kauppaan kun on 20 km, ei viitsi karkin takia sinne lähteä. Jospa pystyis huomennakin kaupassa oleen ostamatta namia.
paino viimeviikolla 68
paino nyt 67.2
miinusta 800g
yhteensä miinusta 19.3 lähtien 7,8kg
ihana olo kun jotain oli sittenkin pudonnut, kun viimeviikolla tuli sitä plussaa! mites muut...