Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis, rakkaas AV-siskot, tsempatkaa! 6. pvä tupakkalakossa

Vierailija
26.02.2019 |

...ja nyt tekee mieli!

Tsempatkaa, että en polta nyt.

Kommentit (17)

1/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa nikotiinipurkkaa

Tupakointi on tosi iljettävää ja ruman näköistä.

Vierailija
2/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kohta on jo viikko takana joten älä luovuta nyt! Se ei ole helppoa, mutta se on sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Tupakointi on iljettävännäköistä ja -hajuista, totta! Ja viikko kohta takana, ei saa luovuttaa!

Kävin lataamassa kahvinkeittimen. Juon kahvit, en mene röökille.

Ap.

Vierailija
4/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta puikot ja lankaa ja neulo sukat. Käsillä pitää olla tekemistä koko ajan. Kun kädet touhuavat, ajatus on kiinni siinä eikä ei-toivotuissa asioissa. 

Sun ÄO:kin nousi heti kymmenen pinnaa kun lopetit pössyttämisen. Et ole lakossa vaan lopettanut, eikö niin.

Vierailija
5/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta puikot ja lankaa ja neulo sukat. Käsillä pitää olla tekemistä koko ajan. Kun kädet touhuavat, ajatus on kiinni siinä eikä ei-toivotuissa asioissa. 

Sun ÄO:kin nousi heti kymmenen pinnaa kun lopetit pössyttämisen. Et ole lakossa vaan lopettanut, eikö niin.

Totta, olen lopettanut.

Mut salaa haaveilen, että kesällä vielä joskus, illalla saunan jälkeen, poltan nautinnolla yhden...

Vierailija
6/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Tupakointi on iljettävännäköistä ja -hajuista, totta! Ja viikko kohta takana, ei saa luovuttaa!

Kävin lataamassa kahvinkeittimen. Juon kahvit, en mene röökille.

Ap.

Hyvä sinä!! Mäki oon tavaks ottanu juoda kahvit pahimpaan röökintarpeeseen. Oon ollu jo nelisen vuotta polttamatta, mutta se halu iskee kun tulee tietty tunnetila tai stressi tai tapahtuu jotain ikävää... Joskus kesällä on terassilla vaan pakko polttaa se yks, mut sitä ei kannata tehdä jos tietää ettei se jää siihen.

Vierailija
7/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppia! Muista, jos tulee sellainen olo, etta onhan tassa homma hallussa, niin ja niin monta paivaa ollut polttamatta, etta voi itseaan palkita yhdella tupakalla, niin et mene!! Hienoa AP!

Vierailija
8/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut koskaan , että nikotiinivalmisteiden käyttö( yli 3 kk mielellään) edesauttaa huimasti sitä, että onnistut tuossa.

Muistan itse kuinka vaikeeta oli joskus, mutta käytin melkein 9 kk nikotiinia korvaavasti ja nyt kohta 9 ilman tupakkaa. Ja onneksi ! Kauhea haju , terveyshaitta ja rahaa menee !

Toi on sun elämäsi paras päätös !

Vierailija
9/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sulle vähän ehkä yllättävää motivaatiota: tupakoimattomien p*llu maistuu paljon paremmalta kuin tupakoivien.

Vierailija
10/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouset ihmisenä tasokkaammaksi kun et polta. Tupakointi on roskaväen juttu. Juo vaikka lasi vettä, piirrä kuvia paperille, tee hedelmäveistoksia.

Tanssi.

Vierailija
11/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!!!

12/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sähkötupakka

Vierailija
13/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä, älä lakkoile, koska lakot on tarkoitettukin loppuvaksi. Lopeta tupakanpoltto tykkänään äläkä aloita sitä uudelleen! Sä kykenet!!!

Vierailija
14/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on niiin wt. Olet vahva ja vapaa, kun et polta!

Vierailija
15/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Pystyt siihen, itsellä reilu kk mennyt ilman. Alkavan vuoden paras päätös.

Vierailija
16/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin lopettamaan tupakanpolton monen yrityksen jälkeen. Se ei ollut helppoa, mutta lopulta onnistuin. Mun neuvo on että älä luovuta, vaikka nyt sortuisitkin, niin yritä aina uudestaan. Mua auttoi se, että kirjoitin ylös kaiken sen, mitä tupakka mulle merkitsee. Eli missä tilanteissa ja miksi sitä poltan. Mikä mun suhde siihen on. Samalla voit kirjata ylös ja suunnitella etukäteen, mitä voi niissä tilanteissa tehdä sen tupakanpolton sijaan. Muista että myös tupakoimattomuudesta tulee sinulle tapa, ja mitä pidempään siitä polttamisesta on, sitä harvemmin sinun tekee enää mieli polttaa. Mulla lopettamisesta 15 vuotta ja mielihalu polttaa iskee ehkä kerran kahteen vuoteen.

Jotkut pelkää painonnousua tupakan lopettamisen jälkeen. Muistan lukeneeni jostain että se on vain noin 3 kg keskimäärin ja tasaantuu kyllä, kun lopettamisesta on vähän aikaa. Hyvä tapa torpata tätä on käydä kävelyllä tai juoksulenkillä sen tupakoinnin sijaan. Pieni painonnousukin ja syömisen lisääntyminen on terveellisempää kuin tupakoinnin jatkaminen.

Olen kuullut että on myös sovelluksia jotka auttaa lopettamisessa, kertoo esimerkiksi paljonko rahaa on säästänyt joka päivä kun on polttamatta, mitä terveysvaikutuksia sillä on jne.

Juomisen välttely jonkun aikaa voi myös auttaa. Sekin voi auttaa, jos oikein pahaksi tilanne menee, että pitelee tupakkaa sormissaan, mutta ei sytytä sitä.

Kehitä uusi mielikuva sille saunan jälkeiselle tupakalle. Ajattele miten ihanalta ilma tuoksuu kun tupakkaa ei enää tylsistytä hajuaistia. Ja miten hyvältä ja raikkaalta itse tuoksut saunan jälkeen, kun et haisee enää röökiltä. Vedät terveet keuhkot täyteen puhdasta ilmaa kuulaassa iltasäässä.

Vierailija
17/17 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut salaa haaveilen, että kesällä vielä joskus, illalla saunan jälkeen, poltan nautinnolla yhden...[/quote]

Toi tunne kestää vielä kauan, mutta usko vaan, jos et luovuta vaikka joskus lipsahtaisikin, niin lopulta se tupakki unohtuu. Kokemusta on. En tosin ole sisko, vaan veli;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi