Kuinka kohdata homoseksuaalinen naapuri?
Kuinka kristityn on syytä kohdata homoseksuaalinen naapuri? Tietysti haluan korostaa sitä, että hyväksyn hänet ihmisenä. En vain ole samaa mieltä hänen seuraamastaan suuntauksesta. Järkevää on ehdottomasti kertoa naapurille, että Jumala on luonut kaikki ihmiset yhtä arvokkaiksi myös omine virheineen. Onko kuitenkin liian tungettelevaa ykskantaan julistaa evankeliumi? Kuinka saisin hienovaraisemmin sytytettyä naapurin sydämeen palon pelastukseen johtava tietä kohti?
Kommentit (8)
Ihan samalla tavalla kuin kristitty kohtaisi kenet tahansa naapurin. EI sen naapurin seksuaalisen suuntautumisen pitäisi siihen vakuttaa, miten hänet kohtaat. Jos vaikuttaa, sinun kannattaa meittiä, mikä korviesi välissä on vikana.
Varmaan suurin osa homoista ymmärtää, että kristinusko pitää sitä syntinä. Eri asia kiinnostaako heitä.
No jos vaikka kohtelet sitä kuin ketä tahansa ihmistä.
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Siinä tapauksessa ei kannata kohdata naapureita lainkaan.
Kannattaa nyt vaan ottaa ne lääkkeet, kyllä se siitä.
Tapaaminen: seommoro on parempi avaus kuin jumalan terve.
jatkojutustelu: ilimoja pittää on parempi kuin sitä ollaan sitten matkalla palamaan helvetin tulessa.
Poistuminen: sun heppus lähtee nyt on parempi kuin tieto siitä että rukoilet hänen eheytymisensä puolesta.
Pääsiskö noilla alkuun?
Mee nyt tekemään töitä tai jotain hyödyllistä palstatrollaamisen sijaan.