Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit ja isät! Minkäkaista elämäsi olisi nyt jos et olisikaan saanut lapsia?

Vierailija
26.02.2019 |

Minulla on kolme lasta. Elämä ilman lapsia olisi varmasti hyvinkin erilaista.

Asuisin suurkaupungissa. Minulla olisi korkeampi ammattitutkinto. Olisin koiran omistaja.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sunnuntai iltana alkaa näiltä viikonloppuisiltä pukkaamaan FB viestiä Pirkka tölkki pöydällä kuvalla höytettynä että kuka lähtis baariin, kun ei parat pe-la päässyt kun oli se erittäin raskas ja pakollinen pentu viikonloppu. Äkkiä paulautetaan pennut äidilleen.  Säälittävää, näitä aikas paljon...... olisi jättänyt lisääntymättä, kun kaikeasta huokuu se  ettei se kiinnosta pätkääkää vaikka on ihan ikiomia siitettyjä jälkeläisiä.

Voi kuinka moni tämmönen reppana on naisen taholta kiristetty, pakotettu.....tai suoranaisesti ehkäisyn lopettamalla kusetettu isöksi vasten tahtoaan?

Kuinkahan moni?

Onneksi tästäkin nykyään jo puhutaan.

Lapsen edun nimissä isyystestit pakollisiksi.

On se surullista kuinka miehet eivät vielä tänäkään päivänä osaa pujottaa sitä kondomia elimeensä.

On surullista ettei mies voi vielä tänä päivänäkään luottaa ns. puolisoonsa ehkäisyasioissa?

Vaikea sanoa, jos ei enää ole pilsuilla?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤢🤢🤢🤢🤢

Vierailija
42/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset kertovat aika hyvin sen, miksi lapselliset luulevat että lapsettomat vain ryyppäävät ja juhlivat... Itse kun nämä eivät näköjään keksisi muuta tekemistä lapsettomana. Ehkä me lapsettomat hei ollaan lapsivapaita juuri siksi, että meillä ON muutakin mielekästä tekemistä, eikä tarvita lapsia rajoittamaan epäterveellisiä tapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut kokonaista 28 vuotta äitinä. Nuorempi lapsi asuu vielä pari vuotta kotona. Tämä on ollut osa elämääni aikuisuuden alkuhämäristä asti. Minulla on ollut ihan omaakin sellaista, en ole elänyt pelkästään lasten kanssa ja kautta. Odotan jo tulevaa, että omaa elämää on joka suhteessa enemmän, mutta aikuiset lapset kulkevat elämässä mukana.

Vierailija
44/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mahdotontahan se on sanoa minkälaista elämä oisi ilman mukuloita. Mutta varmuudella ainakin olisi jäänyt kokematta maanpäällinen helvetti, tuska ja ahdistus lapsen huumeisiin sortumisen myötä. Ja tästä selviäminen ja sen seurauksena nöyrtyminen, kiitollisuus, viisastuminen, armollisuuden oppiminen ja nyt toisten auttaminen. Eli en ehkä istuisi tässä, tässä kaupungissa ja tällä ajatusmaailmalla ilman lapsia. Enkä alkaisi valmistella tässä ruokaa kun toinen lapsi lupasi tulla syömään  :)

Vierailija
45/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sunnuntai iltana alkaa näiltä viikonloppuisiltä pukkaamaan FB viestiä Pirkka tölkki pöydällä kuvalla höytettynä että kuka lähtis baariin, kun ei parat pe-la päässyt kun oli se erittäin raskas ja pakollinen pentu viikonloppu. Äkkiä paulautetaan pennut äidilleen.  Säälittävää, näitä aikas paljon...... olisi jättänyt lisääntymättä, kun kaikeasta huokuu se  ettei se kiinnosta pätkääkää vaikka on ihan ikiomia siitettyjä jälkeläisiä.

Voi kuinka moni tämmönen reppana on naisen taholta kiristetty, pakotettu.....tai suoranaisesti ehkäisyn lopettamalla kusetettu isöksi vasten tahtoaan?

Kuinkahan moni?

Onneksi tästäkin nykyään jo puhutaan.

Lapsen edun nimissä isyystestit pakollisiksi.

On se surullista kuinka miehet eivät vielä tänäkään päivänä osaa pujottaa sitä kondomia elimeensä.

On surullista ettei mies voi vielä tänä päivänäkään luottaa ns. puolisoonsa ehkäisyasioissa?

Vaikea sanoa, jos ei enää ole pilsuilla?

Jaa että puolet isistä on isiä vastoin tahtoaan? Kannattaisiko ostaa tekovagina, jos seksiä on pakko saada, mutta ehkäisystä ei voi itse huolehtia. Pillerit voi vahingossakin pettää ja nainen päättää sisällään elävän sikiön kohtalosta. Ihme ruikutusta "aikuisilta mieheltä". En ihmettele etteivät nämä ruikuttajat ole kunnollisia naisia saaneet.

Vierailija
46/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset on 8 v ja 10 v ja olleet kolmatta päivää lomalla poissa kotoa olen tullut siihen tulokseen, että asuisin keskustassa rakastajani kanssa ja viettäisin spontaania elämää. En olisi tässä avioliitossa ja omakotitalossa. Tein siis lapset liian nuorena ja täysin sopimattoman puolison kanssa. Paha sanoa sitten miten näen asian esim. 10 vuoden päästä. Tällä hetkellä tuntuu että kulunut fraasi sopii minuun: Rakastan lapsiani mutta vihaan äitiyttä.

Vierailija
47/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi elämää ilman lapsia vain tyhjyyttä. Kuulostat kylmältä haihattelijalta.

Elämä itsesi kanssa olisi ollut tyhjää - lapset täyttivät tämän tyhjiön, mielenkiintoista. Ekat 20 - 40 vuotta elämästäsi olivat siis merkityksettömiä? Mitä jos joku lapsistasi päättää jättää lapset tekemättä tai kuolee ennen tätä tapahtumaa, oliko hänen elämänsä tällöin merkityksetön?

Vierailija
48/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi ihanaa, vapaata ja huoletonta. Ei tarvitsisi olla vastuussa ihmisestä josta "ei koskaan tule mitään". Ei palaveria palaverin perään ja pään hakkaamista seinään,

vaan vastuu vain itsestä ja omista teoistani.

Vierailija
49/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi elämää ilman lapsia vain tyhjyyttä. Kuulostat kylmältä haihattelijalta.

Elämä itsesi kanssa olisi ollut tyhjää - lapset täyttivät tämän tyhjiön, mielenkiintoista. Ekat 20 - 40 vuotta elämästäsi olivat siis merkityksettömiä? Mitä jos joku lapsistasi päättää jättää lapset tekemättä tai kuolee ennen tätä tapahtumaa, oliko hänen elämänsä tällöin merkityksetön?

Merkityksettömiä siinä suhteessa ettei ollut mitään suurta intohimoa miksi elää. En keksinyt lääkettä syöpään tai muutakaan suurta Ja hienoa, mutta lasten myötä tunnen että lasten kasvatus tuo tuollaisen merkityksen. Toki elän myös itselleni mutta se itse tarkoitus on nyt pienet lapset. Lapseni voivat elää lapsettomina jos ovat niin onnellisempia.

Vierailija
50/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olisin fyysisesti paremmassa kunnossa, työelämäni olisi mielekkäämpää, vähemmän velkaa ja kunnon parisuhde. Nyt 2 lasta ja keskiluokkainen perheidylli vetelee viimeisiään. Jos kesällä jo pääsisi vuoroviikkoelämään kiinni, ja polkemaan naapurin yh:ta

Alamittainen mies, kuka onneton on kanssasi lapsia tehnyt? 🤢🤮Toivottavasti vainosi saa vapautensa takaisin! Hänelle pitäisi maksaa valtion budjetista miljoona euroa pieneksi korvaukseksi, kun on erehtynyt paskan 💩kanssa suhteeseen. Toivottavasti lapset ovat perineet geeniensä äidiltään.

Kyllä minä aika pitkä olen. Yritän tässä kokoajana antaa ”vainolle” vapauttaan takaisin, ja vaikka on itse sanonut eron haluavansa, niin edelleen se täällä nurkissa pyörii. Lapset ovat saaneet kyllä äidiltään geenejä, niin hyvässä kuin pahassakin...

Ah, kesä ja naapurin yh...

Vierailija
51/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta. Elämä ilman lapsia olisi varmasti hyvinkin erilaista.

Asuisin suurkaupungissa. Minulla olisi korkeampi ammattitutkinto. Olisin koiran omistaja.

Ja syytät lapsiasi siitä, ettet ole viitsinyt unelmiasi toteuttaa? Ymmärsinkö nyt oikein.

Kysyy viiden lapsen ja miehen kanssa Lontoossa asuva tohtorikoulutettu äiti, perheessä on koira.

Kaikki ei ole superMarjoja. Itsellänikin jäi kesken jatkokouluttautuminen työn ohessa itsestäni riippumattomista syistä, eli älä nyt tikahdu erinomaisuuteesi siellä Lontoossa, tulee pian pakistanin pojat ja antaa ullatusrakkautta.

Kommenttisi on typerä, rasistinen, mauton ja osoittaa, että tyhmyyden takia jäi jatkokoulutukset.

Ehkäpä sinulla ei rahkeet todellakaan riitä. Osanotot.

Eri

Voitko vielä osoittaa viestistä rasistisen kohdan?

Sama

Vierailija
52/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni emme varmaan olisi hengissä. Jouduimme talon ostettuamme hometalokatastrofiin, joka vei terveyden ja omaisuuden. Lapsi oli ainut asia, jonka takia jaksoimme sinnitellä. ❤

Vierailija
53/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ahteriin enemmän. Nykyään ei oikein ehdi rasvata kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän