Kuinka moni täällä on päätynyt yhteen
sellaisen kanssa joka ei ollut ykkösvalinta?
Rakastatteko kumppanianne oikeasti?
Kommentit (15)
Kun vielä kiinnosti, helposti pyöritti kolmea naista kerralla. Huonosti taisin valita kuitenkin.
Minä olen ajautunut parisuhteeseen miehen kanssa. En rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajauduit?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, käsi pystyssä
Miten menee? Harmittaako?
Ap
Vierailija kirjoitti:
90% naisista.
Selitä minulle, millä logiikalla tulit tuohon tulokseen. Niin pitkään kuin muistan, täällä on valitettu siitä, että naisten kriteerit ovat liian korkeat eivätkä he ymmärrä omaa parastaan tyytymällä järkisuhteeseen. Ja vastaavast miehistä 90 % on tyytymissuhteessa naisen kanssa, jonka huolivat vain, jotta saivat edes jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajauduit?
Ja rakastaako mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% naisista.
Selitä minulle, millä logiikalla tulit tuohon tulokseen. Niin pitkään kuin muistan, täällä on valitettu siitä, että naisten kriteerit ovat liian korkeat eivätkä he ymmärrä omaa parastaan tyytymällä järkisuhteeseen. Ja vastaavast miehistä 90 % on tyytymissuhteessa naisen kanssa, jonka huolivat vain, jotta saivat edes jonkun.
Sillä logiikalla, että lähes jokaisella naisella on joku "elämänsä rakkaus", jonka perään he haaveilevat lopun ikäänsä. Yleensä joku nuoruuden heila, joka heitä ei missään vaiheessa vakavasti ottanut.
Kertokaa tekin jotka olette elämänne rakkauden kanssa yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tekin jotka olette elämänne rakkauden kanssa yhdessä.
Ap
Kerro sinä, miksi kyselet tällaisia?
Kyllä. Tiesin etten koskaan saa suurta rakkauttani joten paria vuotta myöhemmin aloin olemaan yhdessä nykyisen mieheni. kanssa.
Hänelle olen suuri rakkaus mutta mulla oli vaikeaa ensimmäiset vuodet. Intohimo puuttui vaikka hyvää seksiä olikin usein. No kaikkeen tottuu ja rakastan miestäni syvästi. Paras ystäväni ja kumppanini kaikessa.
yhdessä yli 20v
Aika harvalla on samaan aikaan todellinen valinnan paikka useamman väliltä.