Voiko 45-v. nainen olla kaunis? Seksikäs?
Omasta mielestäni olen todella vetävä tässä iässä, siis kaunis ja tyylikäs. Seksuaalisuus on ihan eri sfääreissä kuin parikymppisenä, ja uskon sen näkyvän päälle päin.
Joskus vain mietin, että luulenkohan itsestäni liikoja. Onhan kuitenkin fakta, ettei tämän ikäinen enää ole siloposkinen ja hedelmällinen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni mies pitää Jennifer Lopezia seksikkäänä.
Hänhän on n. 50 -vuotias.
Me täytetään Jenniferin kans 50 tänä vuonna. Kyllä noi kosmeettiset hoidot auttaa asiaa, voin sanoa ettei mitkään geenit pidä tuon ikäisen naamaa rypyttömänä ja pussittomana, että rahalla saa sitä seksikkyyttäkin. Mä olen itse huomannut kun nyt kuitenkin olen urheilun takia hyvässä kunnossa, että vanhemmat miehet ja sitten nuoremmat, mutta ei oman ikäiset saattaa olla kiinnostuneita ja pitää ehkä seksikkäänäkin.
Voi olla, tottakai.
Itse olen vaan epävarmempi nyt vanhempana, ja rumempi lihavuuden takia.
Jos on ollut aina kaunis, niin miksi ei olisi myös 40+iässä kaunis... Ja seksikäs.
Kohta täytän 50 ja aion olla kaunis lopunikäni...
Vierailija kirjoitti:
Kohta täytän 50 ja aion olla kaunis lopunikäni...
Sama! Haluan vielä 80-vuotiaanakin olla kaunis, tietenkin realiteettien rajoissa. Mutta varsinkik iäkkäämmillä ihan perus itsestä huolehtiminen ja tyyli tekevät paljon.
Ei ehkä enää kaunis, mutta avot! seksikäs kyllä.
Jos runko kunnossa niin nam!
M33
Tietenkin voi. Tunnen useampiakin sellaisia.
Hassu kysymys taas. Miksei voisi?
Minusta on jotenkin niin, että jos ihminen on aidosti kaunis, se ei häviä vanhemmitenkaan. Kauniit piirteet ovat ja pysyvät, esim. Tanja Karpela on edelleen hyvin kaunis. Sen sijaan sellaiset nuorena söpöt naiset eivät oikein kestä aikaa, esim. minusta Lola on aika kaukana kauniista tällä hetkellä, vaikka on tuota Karpelaa nuorempi.
Minä en osaa omaa ulkonäköäni niin arvioida, mutta naamani on aina ollut aika silleen jykevä, vähän kuin Kirsi Alm-Siiralla. Se on pysynyt hämmästyttävän samanlaisena, vaikka ikää on tullut. Se, mikä nuorena oli ehkä kolhoa, onkin nyt vanhempana aika ok. Sen sijaan minua vuotta vanhempi ystäväni, joka oli nuorena hyvinkin sievä, kapeakasvoinen ja jotenkin söpö on vanhentunut minusta enemmän, ja koko naama on hänellä jotenkin hyvin turpea ja pullahtanut, vaikkei painoa niin ole tullutkaan.
Eli kyllä toki voi olla kaunis ja seksikäs. Kaikki eivät ole. Mutta toisaalta eivät ole kaikki nuoremmatkaan.
Kyllä voi olla kaunis ja seksikäs ja vieläkin vanhemmat naiset.
Tietty, jos asiaa päättää kysyä Vauva-palstan AV:ssa saa varautua ennakkoluuloiseen, pikkumaiseen ja kokemattomaan mielipidevyöryyn. Naiseksi täällä arvioidaan noin parikymppinen tyttö ja mieheksi noin saman ikäinen poika ja jolloin kaikki siitä ikäluokasta vanhemmat luokitellaan vastenmielisiksi möykyiksi.
Suosittelen tutustumaan naiseuteen ja seksikkyyteen ihan oikeassa elämässä, jossa möykyíllä on ilmeitä ja erilaisia ajatuksia.
tottakai voi. kannujen koko ratkaisee.
Voi olla, kaunis sekä seksikäs. Jos ei ole elintavoillaan turmellut itseään, niin nuorempana kaunis ja seksikäs ei vielä tuossa iässä mitenkään erityisemmin rupsahtele. Varsinkin seksikkyys nyt on aika paljon muista jutuista kiinni kuin silkasta ulkonäöstä. Kovin nuori lapsenpiirteisine kasvoineen ei edes ole enää näin keski-ikäistyvän mielestä seksikäskään, vaan näyttää - no, lapselta. Nuori ja kokematon epävarmuuksineen ja teennäisine elkeineen ei myöskään yleensä huo'u sellaista seksikkyyttä, mitä aikuinen nainen.
Tässä Laura Gordon, 48v:
https://i.pinimg.com/originals/8b/21/a2/8b21a26b83bc80a739386340aa7882a…
https://greatmusclebodies.com/albums/userpics/10001/chicken_tuna/Chicke…
Eli kyllä voi, mutta se vaatii kovaa työtä.
Aitous on aina jees. Surullista katsoa esim. Ruotsin Silvian vanhenemista. Ei halua hyväksyä sitä, vaikka onkin kaunis nainen. Botoxit muuttavat vain kaameammaksi.
Jos ulkonäkö on säilynyt niin kuin Anne Kukkohovilla ja on muutenkin ulkonäöltään Annen kanssa samalla tasolla, niin silloin voi. Mutta valitettavasti on noin suunnilleen ehkä vain korkeintaan 1% naisista, tai sitten vieläkin pienemmällä määrällä naisia.
Etkö pyytänyt venakkoa mukaasi?