Taas mä itken. Tulkaa ivaamaan lisää, että vihdoinkin saisin rohkeutta tehdä sen.
Olen niin onneton ja toivoisin vain pääsyä pois täältä. Sitäkään ei voi tehdä, kun ihmiset arvostelisi. Kai se on sama, vaikka saippuaan liukastuisi. Aivoton luupää olisi, kun sillä tavalla onnistui telomaan itsensä.
Kommentit (22)
En mä tajua mikä elämästä tekee elämisen arvoisen. Huudaan vain äänettömästi niin että kitalaki irtoaa ja kipu tulee ulos silmistä.
Mitä sun pitäisi rohkaistua tekemään?
Voi että... Mikä teidän elämästä tekee niin toivotonta ja ikävää? Kyllä apua on saatavilla, älkää lannistuko.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin auttaa tai edes helpottaa oloasi.
Niin, olisihan sitä kiva olla hyvä ihminen. Jos tapaisit mut oikeassa elämässä haluaisit katsoa, kun vajoan polvilleni. Haluaisit nähdä kuinka kärsin. Kuinka yritän kaikkeni saadakseni kyyneleet pidettyä ja pitääkseni itseni pystyssä, kun isket tylsillä veitsillä selkääni uudestaan ja uudestaan. Minulla on vain sellainen vaikutus. Hyvätkin ihmiset muuttuvat pahoiksi.
En voi koskaan käsittää ihmistä, joka itkee ja kärsii ja jatkaa sitä vain sen takia, kun pelkää mitä muut sanoo. Miten surkea pitää olla että antaa muiden mielipiteen vaikuttaa noin paljon. Mitä väliä sillä on jos joku arvostelee? Anna arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks kaveri joka vois tulla paneen sinua, jos vähän helpottaisi. Laita yhteystiedot niin annan ne Stindelle.
En mä pidä seksistä enkä liiemmin ihmisistä ylipäätään. Enkä sittemmin itsestänikään enkä todellakaan alasti olemisesta tai omasta kropasta alasti. Sitten että pitäisi vielä tavata omalla vapaa-ajalla joku random hullu niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En voi koskaan käsittää ihmistä, joka itkee ja kärsii ja jatkaa sitä vain sen takia, kun pelkää mitä muut sanoo. Miten surkea pitää olla että antaa muiden mielipiteen vaikuttaa noin paljon. Mitä väliä sillä on jos joku arvostelee? Anna arvostella.
Ikävää, että käsityskykysi ei riitä. Leikitäänkö sitten, että koko ongelmaa ei ole? Eikö se ole Suomen sisäpoliittinen linjauskin tällä hetkellä. Ehkä susta voisi tulla maan seuraava presidentti.
Olen pahoillani, mutta totuus on, että maailma ei tule muuttumaan kivaksi paikaksi. Sen pitäisi olla niin, mutta ei ole. Niinpä ainoaksi vaihtoehdoksi jää se, että opettelee olemaan välittämättä muiden mielipiteistä ja pahoista sanoista.
Pelaat negan pingiksenä ulos aivoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks kaveri joka vois tulla paneen sinua, jos vähän helpottaisi. Laita yhteystiedot niin annan ne Stindelle.
En mä pidä seksistä enkä liiemmin ihmisistä ylipäätään. Enkä sittemmin itsestänikään enkä todellakaan alasti olemisesta tai omasta kropasta alasti. Sitten että pitäisi vielä tavata omalla vapaa-ajalla joku random hullu niin ei kiitos.
Stinde on hyvä ja huomaavainen. Saattaisit tykätä. Melkoinen peto sängyssä.
Senkon sutki. Oikea himpskutti olet. - Oliko riittävän pahaa?
Koita miettiä, kenelle voisit jutella ja pyytää apua. Se ei ole mikään häpeä, et ole ensimmäinen etkä viimeinen noin ajatteleva.
Yhyyyhyy huomatkaa mut yhyyyyhyy oletko joku teini
Joskus vielä naurattaa. Ole ystävällinen itseäsi kohtaan.
Ivat unohdettu, ave maria ja kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan miten loukkaavaa ja ahdistavaa tuo on? Vai onko tarkoitus aiheuttaa ahdistusta?
Nyt otat puhelimen käteen ja soitat päivystykseen. Kerrot tilanteen yhtään kaunistelematta. Sinulla on todella huono olo, mutta apua on saatavilla, jos vain jaksat sen yhden puhelun tehdä.
Sinulla on merkitystä!
Sinä olet hyvä ihminen. Sinulle on varmaan tapahtunut pahoja asioita ja osunut kohdalle vääriä ihmisiä, mutta heidän mielipiteistään ei tarvitse välittää. Sinä ansaitset apua, tee kaikkesi saadaksesi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisihan sitä kiva olla hyvä ihminen. Jos tapaisit mut oikeassa elämässä haluaisit katsoa, kun vajoan polvilleni. Haluaisit nähdä kuinka kärsin. Kuinka yritän kaikkeni saadakseni kyyneleet pidettyä ja pitääkseni itseni pystyssä, kun isket tylsillä veitsillä selkääni uudestaan ja uudestaan. Minulla on vain sellainen vaikutus. Hyvätkin ihmiset muuttuvat pahoiksi.
En taatusti toimisi noin. Sen verran jo itseäni tunnen. Olen jo 38v mies. Onko yhtään parempi olo ?
Muista että olemassaolon kriisiä on aina pidetty. " elämä on kokemuksen arvoinen pettynys"