Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vajaa 5kk vierastaa isää

18.05.2006 |

tietääkö kukaan onko tämä joku tyypillinen vaihe?

vauva on tullut kovin riippuaiseksi minusta. heti alkaa harmittamaan kun lähden kauemmas näköpiiristä. se on varmaan ihan yleistä mutta jos käyn vaikka kaupassa saunassa tms. ja vauva on isän kanssa hän on ihan itkuinen koko ajan. rauhoittuu heti kun tulen kotiin ja näkee minut ja kuulee. eilen kun iskä tuli kotiin ja tuli moikkaamaan minua ja vauvaa vauva alkoi itkeä isin nähdessään.

mitään vauvalle traumaattista iskä ei ole tehnyt, ainoa minkä keksin on että olen ehkä viime viikkoina ollut enemmän vauvan kanssa kaksin kun iskällä on ollut enemmän töitä.

onko muilla isin vierastamista tässä iässä?

(vauva vierastaa kyllä muita ihmisiä mutta ei isäänsä ennen)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 5kk ja risat on ollut jo pari kuukautta kova vierastamaan.Oikein äidin pikku kullanmuru,ei muut meinaa kelvata.

Iskä oli tässä parin viikon työreissulla,niin kyllä vaan kovat vierastamis itkut tuli.Ja kun isoveikalla oli lippis päässä,niin sekin itketti.

Kun iskä tässä kotosalla on,ei vauva sitä varsinaisesti vierasta.Mutta kun leikkivät tms,niin typy kyllä etsii katseellaan minua ja nauraa mulle.Iskän kanssa on vakavempi.

Mielenkiinnosta kysyn,oletko sinä vauvan kanssa kotona viihtyvää sorttia.Oletteko paljon kahdestaan? Minä olen ja ajattelin,josko sen takia äiti on niin se ainoa oikea :)

Tai sitten jos tämä nyt kuuluu ikään.mahtaako kyläpaikoissa ym.liikkuvaisempien äitien lapset vierastaa yhtä paljon.

Vierailija
2/2 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen oikea kotihiiri. en tykkää missään vauvan kanssa rampata. sukulaiset sanoo että pitäis lähteä joka paikkaan että vauva tottuis, mutta en ole sen sorttinen yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla