Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nappaa syliin väkisin

Vierailija
25.02.2019 |

Olen alkanut seurustelemaan miehen kanssa jolla on ärsyttävä tapa nostaa minut syliinsä väkisin. Kahdenkesken se on ihan mukavaa, mutta kaveriporukalla se on noloa, kun mies repii minut syliinsä kesken kaiken. Pitää sitä jotenkin hauskana, kun olen 152 cm pitkä ja hän 185. Miten saisin lopettamaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos teillä ei huumorintaju ja aaltopituudet kohtaa niin neuvon lopettamaan suhteen ennen mitään vakavampaa. Ilmeisesti ette sovi yhteen jos tuollainen aiheuttaa kriisin, johon kaipaat av-terapiaa...

Kirjoitat suhteestasi AV:lle -> eron paikka.

Tämä hyvä tietää.

Et voi sietää miehen pilailua ja kommunikointinne täysin on toivotonta -> eron paikka.

Selvennykseksi.

Vierailija
22/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elä missään nimessä vaan sano sille miehelle että et tykkää...

Tai mitä jos kuitenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nainen olet kun et tykkää olla miehen ottessa.

Vierailija
24/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja omistaudu kissoille sekä punaviinille.

Vierailija
25/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos teillä ei huumorintaju ja aaltopituudet kohtaa niin neuvon lopettamaan suhteen ennen mitään vakavampaa. Ilmeisesti ette sovi yhteen jos tuollainen aiheuttaa kriisin, johon kaipaat av-terapiaa...

Kirjoitat suhteestasi AV:lle -> eron paikka.

Tämä hyvä tietää.

Et voi sietää miehen pilailua ja kommunikointinne täysin on toivotonta -> eron paikka.

Selvennykseksi.

Tai ehkä ensin koittaa parantaa sitä kommunikointia, ennen kuin eroaa. Muuten tulevatkin suhteet ovat helposti samanlaisia ja niistäkin pitäisi heti erota.

Vierailija
26/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin miehelle sanoi, että lopettaa tuon seurassa.

-ap

Vierailija
27/28 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taustallani lapsuudessa koettua väkivaltaa ja seksuaalista ahdistelua. Seurustelin kerran tuollaisen miehen kanssa, jonka mielestä oli hirveän hauskaa napata minut yhtäkkiä väkisin syliin ja esim. kutittaa siinä samalla. Kerroin hänelle lyhyesti kokemastani ja sanoin, että en halua, että hän tekee minulle niin, koska koen sen ahdistavaksi ja pelottavaksi. Ei uskonut, vaan jatkoi samaan malliin. Suhde oli pakko lopettaa.

Vierailija
28/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi