17v tyttö ja HARMAITA hiuksia!!
Olen siis 17 v ja olen löytänyt jo monta harmaata hiusta. Oon ihan järkyttynyt. En oo koskaan värjännyt hiuksia ja väri on hyvin vaaleanruskea. On sitten vissiin 25v täysin valkonen? Voiko tää johtua jostain sairaudesta? Auttakaa:( äidillä alko harmaantua 40v, iskällä ei vieläkää harmaat vaikka lähentelee 60 v
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 17 v ja olen löytänyt jo monta harmaata hiusta. Oon ihan järkyttynyt. En oo koskaan värjännyt hiuksia ja väri on hyvin vaaleanruskea. On sitten vissiin 25v täysin valkonen? Voiko tää johtua jostain sairaudesta? Auttakaa:( äidillä alko harmaantua 40v, iskällä ei vieläkää harmaat vaikka lähentelee 60 v
Ei se harmaantuminen suoraan kerro elimistön vanhenemisesta,joillakin on sellainen hiustyyppi että harmaantuu aikaisin.
Mistä lie sitten tämän hiustyypin oon saanu :( Kokemuksia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se harmaantuminen suoraan kerro elimistön vanhenemisesta,joillakin on sellainen hiustyyppi että harmaantuu aikaisin.
Mistä lie sitten tämän hiustyypin oon saanu :( Kokemuksia??
Ainakin perittyä on mukana.
Mullakin tuli ekat harmaa joskus lukiossa. Oli kyllä aikamoinen järkytys :D Nyt oon 28, ja harmaita on noin sormenpaksuinen osuus pään päällä.
Asiaahan voi ajatella myös siltä kantilta että hopeaan vivahtavat hiukset naisilla ikään katsomatta ovat katseenkääntäjät, siis positiivisella tavalla :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Joillakin nuorillakin on näitä ”harmaita hiuksia”. Veljelläni on ja jos yhtään muistan oikein etten ihan valehtelis niin hänelle parturi oli sanonut että niissä hiuksissa ei vaan ole pigmenttiä mutta ne ei varsinaisesti harmaita hiuksia ole. Myös mun nuoruusvuosien poikaystävällä oli näitä ”harmaita” joku läntti takaraivossa ja kulmakarvoissa muutama.
Sehän voi olla persoonallinen lisäys