Syntyykö kirjanpidossa lapsia?
Kommentit (14)
Ei. Minä ja mieheni olemme molemmat kirjanpitäjiä, mutta meillä ei ole, eikä tule lapsia.
Kummalle puolelle tasetta tilikauden aikana syntyneet vauvat tulee?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minä ja mieheni olemme molemmat kirjanpitäjiä, mutta meillä ei ole, eikä tule lapsia.
Tässä toinen kirjanpitäjä pari, jolle ei myöskään tule lapsia. Olemme tästä hyvin tarkkoja :D
Kirjanpidossa ei kylläsynny lapsia. Olen ktm ja melkeinpä kaikki controller/taloushallinto-linjalaoset ovat lapsettomia, samoin markkinoinnin. Rahoituksen ja johtamisen puolen kollegoilla on lapsia paljon. Joten niitä taitaa syntyä rahoituksessa? ;)
Vierailija kirjoitti:
Kirjanpidossa ei kylläsynny lapsia. Olen ktm ja melkeinpä kaikki controller/taloushallinto-linjalaoset ovat lapsettomia, samoin markkinoinnin. Rahoituksen ja johtamisen puolen kollegoilla on lapsia paljon. Joten niitä taitaa syntyä rahoituksessa? ;)
Sen takia on lapsillsrä
Toivottavasti ei. Meidän kirjanpitäjä on 60v uskovainen neiti. Erittäin tarkka toki työssään.
Meidän kirjanpidoista syntyy alv-laskelmia, veroilmoituksia, tuloslaskelmia ja taseita ym.
Kotona yksityiselämässä tehtiin lapset.
Yleensä ne lapset syntyy sairaalassa, mutta kai kirjanpidossakin voi syntyä, jos sattuu ennenaikainen synnytys yllättämään.
Nyt oli kyllä viikon sekavin aloitus. Pisteet tästä AP:lle.
Anteeksi kuinka? Maailma on täynnä tarkkuutta vaativia asioita, joissa ei synny lapsia. Itse asiassa lapsen syntymä taitaa olla aika kaukana tarkuudesta.