Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" lapsellisia" työttömiä?

Vierailija
18.05.2006 |

Onkohan täällä muita joilla ei ole hajuakaan työpaikasta ja hankitte lapsia? Meillä mies " elättää" meidät ...kyllä sitä 33.v NÄ VIELÄ KERKEE TÖIHIN??? Tai kouluttautua uudelleen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps ja kops =))))

Vierailija
2/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI TE KAIKKI NOLETTE KORKEASTI KOULUTETTUJA JA TEILLÄ ON TÖITÄ???? MITÄ PAHAA ON SIINÄ JOS LAPSET ON TÄRKEÄMPIÄ KUIN TYÖ JA RAHA ? HYVIN TULEMME TOIMEEN! VAIKKA EN TÖISSÄ OLEKAAN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia hankitaan just niin paljon kuin huvittaa ja eletään elämä nyt eikä sitten huomenna. Niin, en ole tippaakaan solidaarinen että tinkisin omasta onnestani siksi, että jonkun toisen rahapussi olisi pari euroa kuukaudessa keveämpi. Lapseni, minä ja mieheni olemme mittamattoman arvokkaita toisin kuin raha. Kenen tahansa ihmisen elämä ei ole rahalla mitattavissa.

Vierailija
4/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankit korkean koulutuksen ja sitten lapsettomana yrität saada töitä ja satut vielä olemaan suhtkoht viehättävä niin saat jatkuvasti kysymyksen, että koska hankit ne lapset. Voi käydä niin, että sekä ura että lapset jäävät elämästäsi kokonaan tulematta. Ja meitä alkaa nyt olla aika paljon.

Vierailija
5/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kaltaisillanne ei ole minulle mitään arvoa. Menkää töihin tai kuolkaa nälkään pentuinenne. Teidänlaistennen loisijoitten kieroitunutta jälkikasvua joutuu komentamaan kun kunnon ihmisten lapset haluaisivat oppiakin jotain.

t. akateeminen, töissä opettajana

Vierailija
6/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä myös olen työtön. Mies työssä. Ja uskon kyllä vielä löytäväni työpaikan. Mutta ei se aina ole niin helppoa tosiaan!

Vierailija
7/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teidän kaltaisillanne ei ole minulle mitään arvoa. Menkää töihin tai kuolkaa nälkään pentuinenne. Teidänlaistennen loisijoitten kieroitunutta jälkikasvua joutuu komentamaan kun kunnon ihmisten lapset haluaisivat oppiakin jotain.

t. akateeminen, töissä opettajana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan