Olenko raskaana? Vai mitä tämä on?
Joo, täällä ei olla selvänäkijöitä ja teen testin lähiaikoina.
Elikkäs: harrastin seksiä ovulaation aikana ja ehkäisynä oli kondomi. Tarkistin vielä lopuksi, että kondomi oli ehjä pistämällä sen täyteen vettä.
Menkat alkoi n.10-12 pvä tämän jälkeen ja olivat tosi oudot. Niukat ja vetiset. (Minulla oli viimesyksynä myös parit vastaavat menkat jonka jälkeen vuoto oli 4kk kokonaan pois. En ollut raskaana)
Lisäksi minuun ei sattunut niinkään alavatsaan vaan ylävatsaan ja yläselkään. Myös nännit olivat tosi kipeät.
Menkkojen jälkeen rinnat tuli tosi kipeiksi (tuntuu kun painaa kädellä, molemmissa rinnoissa on tosi kova ja kipeä kohta, ei kuitenkaan turvota tai kiristä. Sattuu vaan ku painaa kädellä)
Myöskin ylävatsa, lonkka ja munasarjakivut vaivaavat. Tuntuu että joka paikkaan sattuu ihan kamalasti.
Olen ollut tosi stressaantunut koska minulle sattui eräs tosi henkisesti kuormittava juttu samaan aikaan menkkojen kanssa. Nyt vaan mietin, että olenko silti raskaana vaikka kumi oli ehjä. Mies on nauranut minulle että miten se on mahdollista mutta... kaikki on mahdollista? :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole raskaana. Onko teitä paljonkin jotka tsekkaavat kortsut panon jälkeen?? Voi kiesus!!
Se on kuule viisasta katsoa. Itselläni käynyt pari kertaa niin, että vasta sitten huomannut kumin hajonneen. Sitten vaan jälkiehkäisyä hakemaan.
Niin, kumissa saattaa olla pienen pieni reikä mitä ei silmällä näe. Kun pistää vettä ja vähän puristaa niin pitäisi löytyä pienetkin reiät.
Ap
Kuullostaa siltä että sinun ja miehesi ei pitäisi missään nimessä harrastaa seksiä. Tuollainen ressi kuullostaa jo vähän siltä että on pipi päästään. Parin kk selibaatti tekisi hyvää kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa siltä että sinun ja miehesi ei pitäisi missään nimessä harrastaa seksiä. Tuollainen ressi kuullostaa jo vähän siltä että on pipi päästään. Parin kk selibaatti tekisi hyvää kummallekin.
Olen samaa mieltä. Oikeastaan meidän pitäisi erota kokonaan mutta en vaan saa sitä tehtyä koska mies kuitenkin rakastaa minua ja on muuten ihana :(
Ap
No todellakin ero tuossa vaiheessa!
Se on kuule viisasta katsoa. Itselläni käynyt pari kertaa niin, että vasta sitten huomannut kumin hajonneen. Sitten vaan jälkiehkäisyä hakemaan.