Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko raskaana? Vai mitä tämä on?

Vierailija
25.02.2019 |

Joo, täällä ei olla selvänäkijöitä ja teen testin lähiaikoina.

Elikkäs: harrastin seksiä ovulaation aikana ja ehkäisynä oli kondomi. Tarkistin vielä lopuksi, että kondomi oli ehjä pistämällä sen täyteen vettä.

Menkat alkoi n.10-12 pvä tämän jälkeen ja olivat tosi oudot. Niukat ja vetiset. (Minulla oli viimesyksynä myös parit vastaavat menkat jonka jälkeen vuoto oli 4kk kokonaan pois. En ollut raskaana)
Lisäksi minuun ei sattunut niinkään alavatsaan vaan ylävatsaan ja yläselkään. Myös nännit olivat tosi kipeät.

Menkkojen jälkeen rinnat tuli tosi kipeiksi (tuntuu kun painaa kädellä, molemmissa rinnoissa on tosi kova ja kipeä kohta, ei kuitenkaan turvota tai kiristä. Sattuu vaan ku painaa kädellä)
Myöskin ylävatsa, lonkka ja munasarjakivut vaivaavat. Tuntuu että joka paikkaan sattuu ihan kamalasti.

Olen ollut tosi stressaantunut koska minulle sattui eräs tosi henkisesti kuormittava juttu samaan aikaan menkkojen kanssa. Nyt vaan mietin, että olenko silti raskaana vaikka kumi oli ehjä. Mies on nauranut minulle että miten se on mahdollista mutta... kaikki on mahdollista? :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sekava selitys ja kirjoitusvirheet

Ap

Vierailija
2/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään tuohon rintakipuun, että minulla on ollut rinnoissa kystia jotka ovat kipeitä. Varsinkin oikeassa rinnassa on kipua melkein aina jatkuvasti. Nyt ihmettelen siis sitä kun kumpikin on kipeä samasta kohtaa, rinnan alta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt terapiapallolla (semmoisella kovalla nystypallolla) hoitaa selkäkipuja. Tuntuu että sekin säteilee joka puolelle. Luulen, että mun lihakset on myös aika jumissa.

Ap

Vierailija
4/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana. Onko teitä paljonkin jotka tsekkaavat kortsut panon jälkeen?? Voi kiesus!!

Vierailija
5/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin voimakkaalta stressireaktiolta.

Vierailija
6/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et tee raskaustestiä?

Vierailija
7/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole raskaana. Onko teitä paljonkin jotka tsekkaavat kortsut panon jälkeen?? Voi kiesus!!

Mä en ole ennen tienannut mutta ton viimesyksyisen häröilyn jälkeen aloin oikein extratarkaksi. Lähinnä juuri että voisin olla varma. Joo toimii tosi hienosti 😂😂

Ap

Vierailija
8/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet raskaana, kuulostaa, että jokin hetkellinen vauvakuume on nousemassa. Tee kuitenkin testi, mutta sillä oletuksella, että se on negatiivinen. Käy lääkärissä noista kivuista ym. Ne voivat johtua toki stressistä, mutta olet aika stressaantunut kun kuukautiset ovat noin epäsäännölliset. Nuo kivut viittaisivat, että kyseessä voisi olla muutakin. Toivotan voimia sinne! Ja tosiaan vauvakuumeilussakaan ei ole mitään vikaa varsinkin jos sille alkaa olla sopiva aika :)

Vierailija
9/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et ole raskaana, mutta jos haluat varmistaa asian, osta apteekista raskaustesti ja tee se ohjeen mukaan.

Vierailija
10/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi et tee raskaustestiä?

Olen niiden suurkuluttaja. Mutta harvoin teen, ennenkun menkat on kuukauden myöhässä. (Minulla on siis pitkä historia epäsäännöllisten menkkojen kanssa. Mutta yleensä ne ovat vain kokonaan pois, eivätkä tälläiset oudot)

Lähinnä siis siksi ettei tarvitse sitten mitenkään haamujen kanssa arpoa. Näkyy sitten kerralla kunnolla. Elän ihan sikiöystävällisesti; en käytä alkoa, huumeita, lääkkeitä tai polta tupakkaa. :D

Ap

Vierailija
11/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin voimakkaalta stressireaktiolta.

Tätä minäkin mietin. Olen herkästä stressaava ihminen ja nyt oli oikeen kunnon stressit päällä.

Ap

Vierailija
12/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet raskaana, kuulostaa, että jokin hetkellinen vauvakuume on nousemassa. Tee kuitenkin testi, mutta sillä oletuksella, että se on negatiivinen. Käy lääkärissä noista kivuista ym. Ne voivat johtua toki stressistä, mutta olet aika stressaantunut kun kuukautiset ovat noin epäsäännölliset. Nuo kivut viittaisivat, että kyseessä voisi olla muutakin. Toivotan voimia sinne! Ja tosiaan vauvakuumeilussakaan ei ole mitään vikaa varsinkin jos sille alkaa olla sopiva aika :)

Heh no olen kieltämättä alkanut lämpenemään ajatukselle lapsesta. :) mutta mies taas on vetänyt liinat täysin kiinni ja muuttanut mieltään koko asiasta. Sekin stressaa... :( siksi tämä asia onkin nyt niin "herkkä". stressaa ja tämä on päivittäin mielessä. Hän on sanonut että ei jättäisi minua yksin (vahinko)lapsen kanssa mutta ei halua perustaa perhettä. Että kai on kohta pakko erotakin... :(

Ap

Vierailija
13/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ennen tienannut mutta ton viimesyksyisen häröilyn jälkeen aloin oikein extratarkaksi. Lähinnä juuri että voisin olla varma. Joo toimii tosi hienosti 😂😂

Ap

Tienannut = tsekannut :D

Ap

Vierailija
14/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oo raskaana, mutta sen sijaan olet tyhmä. Mee nyt ihmeessä tuplatarkistamaan se kumis. 

Vierailija
15/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti, sillähän se selviää. Menkatkin oli ja meni jo, joten ei sieltä mitään haamuja tule, vaan selkeä tulos suuntaan tai toiseen.

Vierailija
16/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä oo raskaana, mutta sen sijaan olet tyhmä. Mee nyt ihmeessä tuplatarkistamaan se kumis. 

Voi olla että olen tyhmä. Mutta ehkä jos olisit vastaavassa tilanteessa niin sinuakin stressaisi ehkäisy?

Ap

Vierailija
17/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi ei ole raskaustesti, mutta onneksi on Demi.fi ! Suosittelen kysymään sieltä.

Vierailija
18/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi ei ole raskaustesti, mutta onneksi on Demi.fi ! Suosittelen kysymään sieltä.

No sitähän minä sanoin, että kukaanhan sitä täällä ei voi tietää. Mutta oireista osaa ehkä sanoa jotain. En etsi diagnoosia täältä. :)

Ap

Vierailija
19/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tuntemattomilta arvailuja, jotka eivät loppupeleissä kerro sinulle yhtään mitään? Oireesi voivat viitata raskauteen tai yhtä hyvin olla viittaamatta.

Vierailija
20/25 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tuntemattomilta arvailuja, jotka eivät loppupeleissä kerro sinulle yhtään mitään? Oireesi voivat viitata raskauteen tai yhtä hyvin olla viittaamatta.

En tiedä. En usko että olen ainoa joka tämmöisen keskustelun on tehnyt? Kaipaan järkeilyä ja esim. Kokemuksia vastaavista oireista jne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi