Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin miehen asuntoon eikä meillä saa käydä ystäviäni

Vierailija
25.02.2019 |

Eikä sukulaisiani. Mitäs nyt, kun olen sosiaalinen ja sukurakas?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näistäkin asioista voisi puhua ennen muuttoa?

Siis tuleeko jollekin mieleen PUHUA IHAN KAIKESTA ennen yhteenmuuttoa? Mitäs, jos miehellä on vaikka tapana piereskellä joka ilta Finlandia-hymni? H*€vetin rasittava tapa, muttei välttämättä tajua kysäistä etukäteen.

Kyllä tuollaiset asiat selviää melko nopeasti puhumattakin. Vaikka muutimme yhteen melko nopeasti kyllä sitä ennen ehti selvitä mitä kumpikin tapaa tehdä joka ilta.

No kuten varmaan ymmärsit, iltatekeminen oli vain esimerkki.

Vierailija
22/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aivan erilainen kuin ap. Olen melkoinen erakko, enkä todellakaan haluaisi porukkaan pyörimään kodissani. Niinpä muutamaa sydänystävää tapaan kahviloissa tai kesällä picnicillä puistossa. Kotiini en ketään halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun aloin parisuhteeseen, jouduin luopumaan kaikista kavereista ja sukulaisiakin saan tavata vain jos vaimoni on mukana.

Muiden kanssa vietetty aika on häneltä pois.

Ollaanko tasoissa?

Vierailija
24/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa jo 20v kirjoitti:

Minä kun aloin parisuhteeseen, jouduin luopumaan kaikista kavereista ja sukulaisiakin saan tavata vain jos vaimoni on mukana.

Muiden kanssa vietetty aika on häneltä pois.

Ollaanko tasoissa?

Miten niin jouduit? Mitäs suostuit, sinähän voit mennä ja tulla miten haluat. Meillä, jotka emme voi aina kutsua ihmisiä kylään, on eri tilanne. Mies saattaa loukata vierastani ja se ei ole mukavaa eikä sitä voi estää. Omaan käytökseen voi vaikuttaa, toisen ei välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi