Muutin miehen asuntoon eikä meillä saa käydä ystäviäni
Eikä sukulaisiani. Mitäs nyt, kun olen sosiaalinen ja sukurakas?
Kommentit (24)
Muuta pois sieltä, hyvä ihminen!! Olet pian täysin "kotisi" vanki. Ei ole normaalia.
Onneksi miehesi ei ole kieltänyt sinua provoilemasta.
Ihme, kun saat vielä sielä loisia. En katselisi päivääkään.
provot ne vaan huononee päivä päivältä
Mies ei halua avoliittoon sukulaisiasi eikä kaveritasi.
Ei ole välttämättä provo. Mies muutti minun asuntooni ja näyttää mieltään, jos joku tulee käymään ja pyrkii aina estämään vierailut. Vähintään häipyy paikalta. Joskus kääntyy näyttävästi eteisessä jos minulla on joku sukulainen tai iäkäs työkaveri käymässä. Raskasta peitellä, että ei siedä vieraita. Ei kyllä tuo ketään itsekään kylään.
Eihän se miehen asunto mikään bordelli ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä provo. Mies muutti minun asuntooni ja näyttää mieltään, jos joku tulee käymään ja pyrkii aina estämään vierailut. Vähintään häipyy paikalta. Joskus kääntyy näyttävästi eteisessä jos minulla on joku sukulainen tai iäkäs työkaveri käymässä. Raskasta peitellä, että ei siedä vieraita. Ei kyllä tuo ketään itsekään kylään.
Vieraille on vain yksi oikea kysymys. Meinaatteko pitkäänkin viipyä? Sitten katsotaan merkitsevästi kelloa.
Täälä samanlainen tapaus, paitsi mies otti suuren koiran joka pitää vieraat loitolla. Pelkään koiraa.
Eikö näistäkin asioista voisi puhua ennen muuttoa?
Missä olette tähän asti tavanneet jos mies ei halua kotiinsa vieraita?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko jollekin mieleen PUHUA IHAN KAIKESTA ennen yhteenmuuttoa? Mitäs, jos miehellä on vaikka tapana piereskellä joka ilta Finlandia-hymni? H*€vetin rasittava tapa, muttei välttämättä tajua kysäistä etukäteen.
Ja kake ja masa käy aina vaan kun mummiäs ei oo kotona. Ja viltin päällä naidaan, ei lakanat sotkeennu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko jollekin mieleen PUHUA IHAN KAIKESTA ennen yhteenmuuttoa? Mitäs, jos miehellä on vaikka tapana piereskellä joka ilta Finlandia-hymni? H*€vetin rasittava tapa, muttei välttämättä tajua kysäistä etukäteen.
Kyllä tuollaiset asiat selviää melko nopeasti puhumattakin. Vaikka muutimme yhteen melko nopeasti kyllä sitä ennen ehti selvitä mitä kumpikin tapaa tehdä joka ilta.
Mies on varmaan helpottunut, kun nostat kytkintä.
Juokse. Kohta et pääse itse minnekään.