Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa autorahoitus vaihtoehtoja tai lainoja!

Vierailija
25.02.2019 |

Etsin itselleni autolaina/rahoitus vaihtoehtoa, olisiko kenelläkään suositella mitään missä olisi mahd pienet kulut ja korot?
Onko kenelläkään kokemusta Santanderista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic

Osta käteisellä sellainen auto, johon on varaa. Sitten maksat itsellesi autolainaa sellaisen summan, jonka voisit maksa autolainaa. Vuoden päästä myyt auton ja ostat siitä saaduilla rahoilla ja säästämilläsi rahoilla paremman auton. Jos säästät 300 kuukaudessa, niin summa on 3600 euroa vuodessa. 500 euron kuukausisäästöllä sulla on 6000 euroa vuoden päästä. Auton arvo vain laskee. Jos ostat uuden auton lainalla, niin ajat kaikkein kalleimmat kilometrit ensimmäisten kolmen vuoden aikana.

Vierailija
2/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin autoliikkeillä on välillä tarjouksia, jossa rahoitus ja korko nolla prosenttia. Mulla on sellainen 5 vuoden laina nollakorolla (OP), tosi hyvä. Katso ilmoituksia tarkkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet moottoripyöräkerhot pyörittävät myös rahoitustoimintaa ja tarjoavat erilaisia kulutusluottoja kevein vakuusehdoin.

Vierailija
4/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kytätä semmoinen koroton ja kuluton autoliikkeen kautta.

Vierailija
5/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin autoliikkeillä on välillä tarjouksia, jossa rahoitus ja korko nolla prosenttia. Mulla on sellainen 5 vuoden laina nollakorolla (OP), tosi hyvä. Katso ilmoituksia tarkkana.

Ei oo toistaseksi tullut vielä vastaan, vaikka ollaan koitettu olla tarkkana...

Sopiva auto on jo kiikarissa, nyt vaan rahoitus puuttuu.

Autoliikkeemme ehdotti juurikin tuota Santanderia että heidän kanssaan sitä kautta onnistuisi...

Vierailija
6/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Santander, ja olen ollut tyytyväinen. Pitää kuitenkin muistaa, että joka erä pitää maksaa ennen kuin auto on oma. Toisekseen, Santander niin kuin varmaan muutkin rahoitusyhtiöt, eivät anna siirtää eräpäivää kuin parilla viikolla, jos eteen tulee se tilanne, että ei pysty lainaerää maksamaan eräpäivänä.

Vierailija
7/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leasing?

Vierailija
8/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteiskauppa. Ei korkoja, ei kuluja.

Vierailija
9/9 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on Santander, ja olen ollut tyytyväinen. Pitää kuitenkin muistaa, että joka erä pitää maksaa ennen kuin auto on oma. Toisekseen, Santander niin kuin varmaan muutkin rahoitusyhtiöt, eivät anna siirtää eräpäivää kuin parilla viikolla, jos eteen tulee se tilanne, että ei pysty lainaerää maksamaan eräpäivänä.

Millaiset kulut ja korot teillä on siinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi