Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltomies kysyi numeroani. Onko tavallinen käytäntö?

Linda522
25.02.2019 |

Huoltomies tuli kotiin tekemään kuntotarkistusta ja olin silloin paikalla. Käynnin yhteydessä selvisi pari korjausta vaativaa asiaa. Hän sittein sanoi jonkun tulevan nyöhemmin korjaamaan ja kysyi numetoani. Olin ihmeissäni koskaan aiemmin ei ole minun tarvinnut antaa numeroani huoltomiehelle. Heillä on yleensä yleisavaimet käytössä ja ovat kirjeellä ilmoittaneet käynnistään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisis tulla vetämään sua kakkoseen, ja tuleekin joku yö annoit numeron tai et.

Vierailija
2/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään nyt on vaan kätevämpää soittaa. Luuletko, ettei hän jo tiedä, missä asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo soittaa, jos on jotain korjattavaa, koska niin se on helpompi sopia, kuin aloittaa sitä kirjerumbaa. Vai onko sinusta järkevämpää että huoltomies tulee taloyhtiöönne sen lapun takia, työntää sen luukusta ja jää odottelemaan sen kolmisen päivää, mikä yleensä kirjeitse ilmoitetusta ajankohdasta on varsinaiseen käyntiin?

Vierailija
4/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, huoltomies ei ole sinuun ihastunut.

Vierailija
5/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallista. On kohteliasta kysäistä, koska sopii tulla, vaikka yleisavain olisikin. Lisäksi voivat tarvittaessa kysyä tarkennuksia korjauskohteista (esim. Oliko teidän vessan pönttö minkälainen) tai ilmoittaa viivästyksistä.