Voi hitto mies tuli lääkäristä kotiin oli saanut 3 pv saikkua ja käynyt alkossa
Joka kerta sama juttu, juo koko sairaslomansa viinaa, mitä hemmettiä tässä tilanteessa tekisitte?
Kommentit (11)
Senkus ryyppää. Kolmen päivän tinttaamisen jälkeen onkin kiva mennä töihin.
Aika mukava mies, että kävi itse vaikka on kipeänä. Olisi voinut tulla kotiin ja käskeä sinut käymään.
Jos joskus on järkevää juopotella, niin nimenomaan sairaslomalla. Silloin kun on joka tapauksessa kykenemätön tuottavaan ja hyödylliseen puuhaan. Jos alkoholi tekee olon mukavammaksi ja lievittää taudin oireita, niin hyvähän se on lääkitä itseään vaan. Jos nyt ei satu olemaan tautiin sellaisia lääkkeitä, joiden kanssa on haitallisia yhteisvaikutuksia.
Omituisempaa on yleinen taipumus tuhlata arvokasta ja niukkaa vapaa-aikaansa esimerkiksi raskaan työviikon jälkeen siihen, että sekoilee illan ympäripäissään, kärsii huonosti nukutusta känniyöstä, ja potee liki toimintakyvyttömänä ja pahoinvoivana krapulaa seuraavan päivän. Jos tauti tai vamma jo pilasi tulevat päivät, niin ei alkoholista silloin enää varsinaista vahinkoa pitäisi tulla lisää.
0/5 trollihan tämä. Ilmiannettu sellaisena
Mun mies on kans tollanen. Kun ei tarvi aamulla mennä töihin, pitää illalla juoda.
Mistä sai saikkua?
Esim. flunssassa voi paljon paremmin pienessä sievässä. Vatsatauteihin raaka viina jopa auttaa tappamalla suolistosta ja mahalaukusta viruksia.
Jos esim. on olkapäävaivojen takia, niin alkoholi rentouttaa ja edistää paranemista.
En oikein keksi lyhyen sairausloman aihetta, johon viina ei auttaisi. Määrät tietysti kohtuudella.
Miksi ihmeessä hän kävi ensin lääkärissä?
Jaa, minäkin kyllä ryyppään mielelläni saikulla. Kun nyt kumminkin täytyy olla kotosalla vaan, ja toiseksi sairaudet yleensä aiheutaa v-mäistä oloa johon viina auttaa, niin miksipä ei? Mulla ei onneksi ole puolisoa eikä lapsia joten saikkudokaamiseni ei häiritse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kans tollanen. Kun ei tarvi aamulla mennä töihin, pitää illalla juoda.
Normi homma ja samalla hoitaa krapulaa kun on jo sairaslomalla. Kaksi vaivaa yhdellä saikulla. Tuohan on kustannustehokasta.
Juoppo mikä juoppo. Jos olet sanonut asiasta, eikö muutosta tule.
Älä jää tuollaiseen suhteeseen, tuskin voit asialle mitään. Jos teillä on lapsia, viimeistään siinä vaiheessa, kun lapset muuttaa pois tai mies jää eläkkeelle, tilanne räjähtää käsiin.