Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista vanhuutta sinä toivoisit itsellesi?

Vierailija
24.02.2019 |

Millaista arkea ja missä asuisit jne...jos vointisi sallisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista että ehtisin nähdä ilmastonmuutoksen vaikutukset ja ehtisin tajuta jos tämän hetken lapset eivät tule elämään vanhuuteen asti.

Vierailija
2/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman helppo hoitoisessa asunossa jossa tekniikka korvais toimintakyvyn vajauksesta aiheutuvia puutteita. Josssa voi välillä vetäytyä omiin oloihin mutta josta pääsee helposti myös viettämään aikaa muien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma talo meren äärellä, tarpeeksi kaukana ihmisistä.

Vierailija
4/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä.

Vierailija
5/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin pystyväni liikkumaan mahdollisimman normaalisti ja toivoisin myös pystyväni edes jonkinlaiseen urheiluun.

Toivoisin myös, että voitaisiin puolison kanssa tehdä mahdollisimman paljon yhdessä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla riittävän terve huolehtiakseni itsestäni, hyvissä väleissä lasteni kanssa sekä itsekkäästi kuolla ennen puolisoani. Jos näin ei käy niin oman henkeni otan, yksin en ala täällä muiden riesana kituuttamaan ilman mitään syytä elää.

Vierailija
7/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Minä saattaisin haluta, että puolisoni kuolisi ensin ja minä olisin silloin vielä järjissäni. Näin jaksaisin estää häntä, jotta hän ei ryyppäisi kaikkia rahojamme ja lapsille jäisi jotain perinnöksi jaettavaa, mikä toivottavasti helpottaisi heidän elämäänsä. Lisäksi hän ei jäisi yksin lasteni huolehdittavaksi tai taakaksi. Toivon myös, että puolisoni ei sairastelisi, sillä hän pitää itsestään selvyytenä, että minä haluan häneen käyttää kaiken aikani eikä minulla ole muuta kuin hänen hyvinvointinsa. Hän on jo nyt hyvin joustamaton ja hankala ja sairastelut (flunssakin) saa hänet entistä joustamattomammaksi ja hankalammaksi. Toivon myös, että minä en sairastuisi, koska puolisoni ei minua hoitaisi tai voinnistani välittäisi. Kauhean paljon toiveita. Ihan liikaa. Voisin kaikista näistä toiveista kyllä luopua... toivon ainoastaan sitä, että lapseni eivät joutuisi kärsimään. Ei minun niin väliä...

Vierailija
8/8 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttä.