Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin tänään ulko-ovea auki jollekin miehelle

Vierailija
24.02.2019 |

Mies tuli ulkoa kauppakassien kanssa, minä tulin sisältä päin tyhjin käsin niin ajattelin että ihan hyvin voin avata oven hänelle ja pitää sitä auki. Mies ei sanonut yhtään mitään, mulkaisi vain pahasti olkansa yli kun käveli hissille. :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti miehisyyden päälle varmasti.

Vierailija
2/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, että n. 20 vuotta sitten olin työni puolesta menossa nokkakarryjen ja parin pahvilaatikon kanssa yhteen valtion virastotaloon, niin Esko Aho piteli mulle ovea auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas juntti mies. 

Vierailija
4/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein alottaa keskustelu aiheesta. Voin kuule kertoa sinulle että samaa tekee niin miehet, naiset kuin lapsetkin. Ei kannata ottaa itseensä.

Vierailija
5/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vähän aikaa sitten naapurin Intialaiselle naiselle ovea auki ja hymyilin. Naisella oli noin kolme painavaa kauppakassia.

Nainen näytti hyvin yllättyneeltä ja ilahtuneelta, siltä että hänelle tuli melkein tuli silmään.

Siitä tuli sekä hyvä että mietteliäs mieli.

Vierailija
6/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittavinani tippa silmään.

Vierailija
7/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän aina ovea auki, sukupuolesta riippumatta, jos satun siinä ovella sopivasti olemaan. Suurin osa on ihan tyytyväisiä, eikä mulkoile. Ehkä pari vanhempaa herraa on kokenut sen vaivaannuttavaksi ja kerran on joku nuorempi tainnut kommentoida että eikös miehen se kuuluis avata. Kerroin kyllä että minä osaan käyttää ovea ihan itsekin, vaikka se tekninen laite onkin.

Vierailija
8/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ymmärrä kiittää. 

Lähtiessäni kirjastosta samasta ovesta ryysäsi sisään nuori nainen, joten sanoin kohteliaasti ja äänekkäästi OLE HYVÄ. Hän ei sanonut mitään. 

Yleensä kaikki avaavat itselleen viereisen oven ja antavat muiden poistua ovesta, josta olin lähdössä.

Vierailija
9/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pidin tässä vähän aikaa sitten jollekin mummolle joka oli tulossa vetokärryineen, huomasin ilmeestä että alkoi jo pohtia miten hän saa sitä ovea pidettyä auki ja samaan aikaan tavaransa siitä läpi ja voi kun oli niin iloinen kun pidin sitä ovea hänelle auki. :)

Vierailija
10/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen äiti oli kuollut.

Minulle kävi juuri noin ja olen mulkannut kaikkia hyvin vihaisesti koko päivän, koska äitini kuoli.

Vierailija
11/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, että n. 20 vuotta sitten olin työni puolesta menossa nokkakarryjen ja parin pahvilaatikon kanssa yhteen valtion virastotaloon, niin Esko Aho piteli mulle ovea auki.

Ilmoita iltalehdelle, että Esko on tehnyt yhden hyvän teon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi