Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo kovasti keskustelleet eduskuntavaaliehdokkaiden kanssa?

Vierailija
24.02.2019 |

On muuten hauska harrastus. Jos on miettinyt muutamia kysymyksiä valmiiksi, on kiva testailla, kuinka hyvin ehdokkailla on kykyä ajatella ja puhua jotakin todellista, ei vain opeteltuja fraaseja. Suosittelen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masa pyörtyi, kun kerroin olevani espoolainen Kepun äänestäjä.

Vierailija
2/2 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta toivon että eräs henkilö tulisi yrittämään taas. Se nainen sai yhden ainoan äänen ja se oli minun mieheltäni. Mies äänesti häntä, koska tiesi ettei se pääse läpi kuitenkaan ja muuta ei ollut silloin tarjolla. Se koko juttu oli niin hupaisa, ettei hän ollut edes äänestänyt itse itseään. Kun silloin ne tulokset julkistettiin ja se oli saanu sen yhden äänen eli mieheni äänen, niin mies laittoi hänelle sähköpostia missä kertoi antaneensa hänelle äänen. Hän kiitti miestäni äänestämisestä ja luottamuksesta ja totesi loppuun, että luuli oman miehensä antaneen sen yhden äänen ja hän ei itse kerennyt äänestämään työkiireiden takia.

Minä melkein kuolin nauruun, kun mies näytti sen sähköpostin silloin minulle. Kyyneleet valu silmissä kun nauroin sille jutulle. Mies sanoi, että ajattele ettei oma mies antanut luottamusta hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä