Ei ole siteitä ja nyt alkoi kuukautiset!!
Verta vuotaa pitkin, mitä teen!! Ja huomenna pitäisi aamusta lähteä kauppaan.
Kommentit (28)
Miten ihmiset pärjäsi ennen kuin oli siteitä?
Laita tamppooni sinne tiiäkkö minne
Helppoa, käyt lainaamassa naapurin Pekan suksista...
Joku ohut pyyhe yöksi jalkojen väliin tai sitten kaksinkerroin pyyhe sänkyyn ja muovipussi tms pyyhkeen alle? Emmä tiedä, itellä aina siteitä ja tamponeita varastossa ja ostan lisää ennen menkkoja.
Jos sulla on vaippaikäinen lapsi niin sen vaippa housuihin?
Wc-paperia ensi hätään. Muutaman kerran taittelet ja pöksyihin. Toiset pöksyt päälle niin kestää paikallaan paremmin.
Toimikohan muuten väliaikaisena tamponina semmonen pesusieni mitä käytetään tiskauksessa :D tiskirätithän on myös imukykyisiä.
Parhaimmat tee se itse-siteet olen tehnyt wc-paprusta pumpulista ja käsipaperista. Tyyli on vapaa. Ja ihan avutonta touhua. Kuule froteepyyhe esimerkiksi on imukykyinen. Jopa villasukka tahi froteesukka. Tän on pakko olla provo, ei kukaan nainen laittaisi moista aloitusta.
Askartele talouspaperista ja kelmusta tilapäinen side. Seuraavaksi pyyhe pöksyihin ja toiset kalsarit päälle. Sänkyyn muovia, jonka päälle pyyhe kaksinkerroin.
Itsellä kun on runsas vuoto niin ei se vessapaperi pöksyihin taiteltuna mitään pidä. Mutta jos sitä sulloo emättimen täyteen niin sitten jo toimii. Pari kertaa olen hätätilanteessa tätä keinoa käyttänyt.
Soita naapurille ja pyydä lainaan tai hakemaan sinulle.
Siirry kuukautiskuppiin, niin noin ei käy enää koskaan.
Tämän takia rakastan kuukuppia. Menkat ei yllätä koskaan, kun kuppi on kaapissa aina valmiina.
No juuri tämän takia olen niin onnellinen kestositeistä! Ei koskaan enää sitä paniikkia sunnuntai-iltana, että nyt just alko menkat ja vasta huomenna pääsee kauppaan. Aina on siteitä kaapissa.
Käsipyyhkeet kehiin vain. Muista käyttää pesemisessä kylmää vettä, veri irtoaa kankaasta sillä paremmin.
Sanomalehti. Hiukka hierot kämmentä vasten ni pehmenee. Tai sullot sohvatyynyn kalsareihin. Tai sellainen saunapefletti muotoontaiteltuna. Tai jos sulla on kissa, niin paakkuntuvaa kissanhiekkaa sukkaan...
Huoh joko taas tämmöstä...tuli yllätyksenä,että joka kuukausi tarvetta siteille...
Chifonettiä väitetään imukykyiseksi.
Kesällä olisin neuvonut rahkasammasmättäille. Niin nuo jutut ennen hoidettiin.
Wc-paperi ja käsipyyhkeet kehiin.