Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma vanha yksinäinen nainen.

Vierailija
24.02.2019 |

Tosiaan, ei ole ystäviä ja kukaan mies ei rakasta. Haluan kuolla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta olen onnellinen. En onneksi kaipaa ketään, nautin erakkomaisesta yksinolostani.

Vierailija
2/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhdessä samassa veneessä. Mutta kuule kuolla me ei ainakaan haluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, mäkin olen noita kaikkia. Ruma, vanha, yksinäinen ja nainen. Ja tosi onnellinen ja tyytyväinen elämääni.  :)

Vierailija
4/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näit missä se kaappi seisoo! Sinunkin on oltava tyytyväinen elämääsi kuten nämä kommentoijat ovat.

Vierailija
5/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Ei, en ole onnellinen.

Vierailija
6/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään mikään missi enkä enää nuori mutta miehiä kyllä on aina ollut :D Pitää vaan ite olla aktiivinen ja liikkua ja pitää silmänsä auki ;)  minulla on vakipano, nuorempi mies ja elämä on ihanaa! En pystyisi elämään ilman munaa ;) ;)

Vierailija
7/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli karkoittaa toiset pois. Kukaan ei jaksa napaansa tuijottavaa itseään surkuttelevaa ihmistä.

Maailman rasittavin ihmistyyppi!

Vierailija
8/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa nainen vanha ja yksinäinen niin naisen ei tarvitse koskaan olla yksin. Riittää kun avaa suun niin saa miehen jos oikeasti haluaa.

Vierailija
9/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, ettäolet masentunut?

Olisiko mahdollista, että kävisit juttelemassa terveydenhoitajalle, lääkärille tai papille?

Vierailija
10/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitpa nainen vanha ja yksinäinen niin naisen ei tarvitse koskaan olla yksin. Riittää kun avaa suun niin saa miehen jos oikeasti haluaa.

Naiset masentuu helposti, kun he eivät enää saa nauttia viehätysvoimasta ja joutusivat kiinnostumisen eteen tekemään töitä.

Vierailija
11/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään mikään missi enkä enää nuori mutta miehiä kyllä on aina ollut :D Pitää vaan ite olla aktiivinen ja liikkua ja pitää silmänsä auki ;)  minulla on vakipano, nuorempi mies ja elämä on ihanaa! En pystyisi elämään ilman munaa ;) ;)

Sulle  voi tulla yllätyksenä, että kaikki eivät ole mitään munahaukkoja, jotka huolisivat munaa keltä vaan. Aito rakkaus ja välittäminen on paljon arvokkaampaa. Sinä taidat jäädä siitä kokonaan paitsi, kun sinua käytetään vain seksivälineenä paineiden purkamiseen.

Vierailija
12/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmasti saa, mutta kuka haluaa kenet vaan? On ihan hirveän vaikea löytää mies, jota kohtaan syntyy jotain tunteita. Itse olen demiseksuaali, eli en halua harrastaa seksiä ilman tunteita. Rakkaus ja seksi liittyvät minulla yhteen ja kuuluvat vain yhdelle ihmiselle, jota rakastan. 

Vierailija
13/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti saa, mutta kuka haluaa kenet vaan? On ihan hirveän vaikea löytää mies, jota kohtaan syntyy jotain tunteita. Itse olen demiseksuaali, eli en halua harrastaa seksiä ilman tunteita. Rakkaus ja seksi liittyvät minulla yhteen ja kuuluvat vain yhdelle ihmiselle, jota rakastan. 

En mä sanonut, että pitäisi ottaa kenet vain. Mullakin ne liittyy yhteen, mutta jos olet sellainen nainen joka ei pysty heittäytymään tunteidensa vietäviksi ja sua pitää odotella niin en minä ainakaan jää odottamaan sinua.

Mun tunteet roihahtaa hyvin nopeasti ja jos et ole messissä niin et kuule minusta enää.

Vierailija
14/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta purjevene, niin saat sisältöä elämääsi.

(ainakin kesäksi)

Sinccis

16/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkeleita olette, kyllä miehiä aina löytyy, mutta kun pitäisi olla se prinssi vaikka itse on hommsuinen 120 kg, joka puhuu pissis-juttuja. 

Vierailija
17/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma, vanha ja erittäin yksinäinen. Ei ole yhtään ystävää, miehestä puhumattakaan. En tiedä miksi olen saanut sellaisen elämän.

Vierailija
18/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa mies kun voi ottaa kissan tai pari?

Vierailija
19/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kyllä se muna tarpellista on. http://tottamunasta.fi/ravintotietoa/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi