Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään slow dating on muotia

Vierailija
24.02.2019 |

Siis se, että tutustutaan,hengaillaan ja seksi ehkä joskus. Ihminen ensin, ja seikkailu. Järkevää eikö?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä saata uskoa että olisi muotia. Kiva tietysti jos reuahllisemmat arvot valtaisivat alaa, mutta että nykyisessä seksikeskeisessä, hedonistisessa ja kakofonisessa maailmassa... en usko.

Vierailija
2/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? Olenpa minä muotitietoinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voiis olla fast deiting ",morjes aika kylmä ulkona ...mary me?" "Vttu enhä mä oo saanu vielä edes takkia pois, otetaan ruoat nyt ensiks ja katotaan miten homma etenee."

Vierailija
4/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä väärässä. TInderistä voi "swaipata" itselleen uuden elämänrakkauden, vaikka joka päivälle oman. Treffi-kulttuuri pilataan, kun sekoitetaan. pelkän reijän etsijät ja oikean parisuhteen etsijät keskenään.

Vierailija
5/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen sitten ollut aikaani edellä jo viime vuosituhannella.

Vierailija
6/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä on kyse? Seksin suhteen odottamisesta vai muuten vain hitaasta etenemisestä, ei heti saman katon alle yms?

Vierailija
7/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä on kyse? Seksin suhteen odottamisesta vai muuten vain hitaasta etenemisestä, ei heti saman katon alle yms?

Tuosta aloituksestahan se selviää. Luitko vain otsikon?

Vierailija
8/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta aloituksestahan se selviää. Luitko vain otsikon?

Luin koko aloituksen, mutta en ymmärrä mitä tarkoittaa ihminen ja seikkailu ensin. Siis nämä ennen seksiä = slow dating? Onko se sitten pikadeittailua jos ei panttaa seksiä suhteen alussa?

/6

Vierailija
9/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se slow dating näkyy? Keksikö AP tämän päästään? Taisit puhua omasta kokemuksestasi vain, olettaen että se on kaikkien kokemus :D

Vierailija
10/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan ok sinänsä, mutta kertoo ikävästä jutusta.

Eli kemikaalien yms. sotkemista hormonitasoista. Ihmiset eivät ole enää kiimaisia niin kuin ennen. 

Vierailija
11/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan ok sinänsä, mutta kertoo ikävästä jutusta.

Eli kemikaalien yms. sotkemista hormonitasoista. Ihmiset eivät ole enää kiimaisia niin kuin ennen. 

Rypsiöljyä ja margariinia soijalla kun tarpeeksi pitkään vetää, niin ei siinä paljoa haluja ole kummallakaan sukupuolella.

Vierailija
12/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, mun mielestä perseestä, kun halutaan vain odotella ja mennä fiiliksen mukaan.

Vierailija
13/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kyllä väärässä. TInderistä voi "swaipata" itselleen uuden elämänrakkauden, vaikka joka päivälle oman. Treffi-kulttuuri pilataan, kun sekoitetaan. pelkän reijän etsijät ja oikean parisuhteen etsijät keskenään.

Niin ja ketkäköhän sen Tinderinkin takana...heillä aika monta projektia käynnissä länsimaiden romauttamiseksi

Vierailija
14/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä (deittailu tapa, tai tavat) on kanssa niitä lukuisia asioita, joissa jakautuminen on mitä selvimmin havaittavissa. Osa on valmis slow deittailemaan ja antamaan kumppaniehdokkaalle sen toisen tai kolmannenkin tilaisuuden jollei heti saa perhosia vastaan. Toiset taas sivuuttavat deittikumppani -ehdokkaan jo pelkästään hänen kuvansa nähdessään.... Vaikka yksi kuva voi kertoakin paljon, niin melkein ainakin yhtä paljon se voi myös valehdella.   

Vierailija
15/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mun mielestä perseestä, kun halutaan vain odotella ja mennä fiiliksen mukaan.

Miksi? vai pitäsikö tässä pakottautua tanssimaan ja tai kun nyt oli puhe, niin deittailemaan, jonkun muun asettamssa aikataulussa?  

Vierailija
16/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slow dating on aina ollut omissa toiveissani, kun miehiin netin kautta olen jonkinlaista kontaktia saanut. Miehen käytöstavat ja luonne tulevat esiin paremmin, jos ei ihan heti rynnätä ensitreffeille. Sen olen oppinut, että oikeita naista kunnioittavia herrasmiehiä on liian vähän liikenteessä.

Vierailija
17/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se, että tutustutaan,hengaillaan ja seksi ehkä joskus. Ihminen ensin, ja seikkailu. Järkevää eikö?

Enpä oikein usko. Aina on ollut niitä, jotka haluavat edetä hitaasti ja niitä, jotka hyppäävät sänkyyn ensimmäisenä iltana. Eikä asiassa ole mitään ongelmaa, kunhan kaikki etsisivät kaltaistaan. Sitä paitsi monilla on kokemusta molemmista tavoista. Minulla ainakin.

Vierailija
18/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voiis olla fast deiting ",morjes aika kylmä ulkona ...mary me?" "Vttu enhä mä oo saanu vielä edes takkia pois, otetaan ruoat nyt ensiks ja katotaan miten homma etenee."

Kokeilin tuota, mutta se on vaarallista kun ei tunne toista. Paljastuu ikäviä asioita ja haluaa eron.

Vierailija
19/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slow dating on aina ollut omissa toiveissani, kun miehiin netin kautta olen jonkinlaista kontaktia saanut. Miehen käytöstavat ja luonne tulevat esiin paremmin, jos ei ihan heti rynnätä ensitreffeille. Sen olen oppinut, että oikeita naista kunnioittavia herrasmiehiä on liian vähän liikenteessä.

Minulla on tuosta kokemuksena, että ehdin luoda naisesta oman mielikuvani kirjoitusten perusteella. Ja kun todellisuus ei vastannut omaa mielikuvaani, ei sitten kiinnostanutkaan.

Vierailija
20/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ensitreffit alttarilla ole jo aika lähellä tätä?  Voidaan tietysti sanoa, että se hyppää oikeastaan koko deittailu vaiheen yli.(..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme