Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palasina... Ja tuntuu että en pääse ylös täältä pohjalta..

24.02.2019 |

Olen 35 vuotias mies olin pitkässä avioliitossa 12 vuotta kunnes vaimo lähti 4 vuotta sitten. Yritimme lasta melkeen 8 vuoden ajan ja ne pettymykset otti todella voimille meille molemmille... Kaikki tuntuu niin väärältä ja elämä todella yksinäiseltä enkä tiedä enää mitä tehdä elämälläni... Kaikki ympärilläni näkee vaan iloisen hauskan tyypin, mutta eivät tiedä totuutta tästä tuskasta... On vaan helpompi hymyillä ja nauraa kun kertoa miten elämässä ei ole mitään hyvää... Lapsettomuus painaa minua kokoajan enkä pääse siitä yli olisin valmis vaikka adoptoimaan mutta yksinäisen 35 v miehen vaihtoehdot on todella vähissä... Ja juu saan kyllä naisia olen kuitenkin hyväkuntoinen ja omasta mielestä komea mies, mutta ne muutamat tyypit joista olen kuvitellut että näistä voisi jotain vakavaa seurata ovat vain hyväksi käyttäneet minun kiltteyttäni ja luokanneet minua vielä lisää... Haluaisin löytää jonkun punaisen langan elämääni mutta en enää keksi mistä ja miten...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittele tinderissä, että perhettä haluat.

2/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle varmasti hauska juttu... Tällast olo tilaa en toivois edes sulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys on laskeva trendi kautta maailman. Mitä ihmettä sinun lapsihaaveesi siihen auttaisi? Ihan ystävän neuvo sinulle: MGTOW.

Vierailija
4/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan katkeroidu vaikka aihetta varmasti olisikin, se ei vie eteenpäin. Tsemppiä, kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin ja löydät arvoistasi seuraa.

Vierailija
5/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin jonkun ammattilaisen juttusilla käymistä, esim. psykologi. Voisi tuoda vähän uusia näkemyksiä kun saa puhua asioista.

Vierailija
6/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti löydät vielä naisen joka on halukas perustamaan kanssasi perheen. Sellaisia naisia on pilvin pimein, jos et mitään parikymppistä etsi...

Vierailija
7/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain se ongelma, että jos hakee naista vain lapsentekokoneeksi ilman muuta kiinnostusta, niin harva siihen rooliin haluaa.

Terapia lapsen haluamisesta ensin, naisen etsintä sitten.

8/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri on ongelma että en halua naista vain lapsenteko koneeksi... En halua loukata enkä särkeä kenenkään sydäntä omien tavoitteiden ja tarpeiden täyttämiseksi... Jotenkin tä tyhjyys vaan kalvaa todella lujaa...

Vierailija
9/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljässä vuodessa olisi pitänyt toipua, eli nyt on isompi ongelma. Näetkö ex-vaimoa usein, vai miksi et pääse yli erosta?

Et ole vain vielä löytänyt oikeaa, eli etsit ehkä väärän tyyppistä ihmistä. Vaihda etsintäpaikkaa. Harrastus, työpaikka?

Etsi joku jonka kanssa teillä on jotain yhteistä, ei vain hauskaa sängyssä.

10/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimosta kyllä olen päässyt yli... Se ei ole se ongelma vaan lapsi haave...

Vierailija
11/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sisäinen tyhjyyden tunne sillä perheen perustamisella välttämättä häviä. Itse halusin kovasti miehen ja lapsia, ja ajattelin, että se on se mitä tyhjään elämääni haluan. No nyt meillä on yksi lapsi ja tyhjyys.

Vierailija
12/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaalla miehellä on jäljellä vielä niin paljon vuosia lapsen tekemiseen, että nyt kannattaa rentoutua, päästää hetkeksi irti ajatuksesta ja keskittyä muuhun.

Epätoivo on huono olotila ihmissuhteen etsimiseen.

Vierailija
13/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen, että käyt juttelemassa psykologin/terapeutin kanssa useamman kerran. Olet miettinyt asiaa itseksesi nyt sen verran paljon, että tarvitset ulkopuolisen näkökantoja miten jatkaa eteenpäin. Älä jää murehtimaan itseksesi vaan käy juttelemassa.

Vierailija
14/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset geenit sinulla on? Ulkonäkö ei riitä

Vierailija
15/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sen ikäinen että ehdit vielä löytää a) naisen jonka kanssa teet lapsia tai b) naisen jolla on jo lapsia.

Oon ihan varman että tuut vielä löytämään ja saamaan ne lapset.

Tsemppiä ja onnea kovasti tuleviin vuosiin. Sä pääset kyllä sieltä pohjalta ylös.

Vierailija
16/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja suositukset ammattiavusta myös. Ensin kannattaa selvittää mitä oikeasti omalta elämältä haluat ja toimia sitten. Puoliso tai lapsi ei täytä tyhjiötä sisällä.

Vierailija
17/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Carza :) Vaikutat todella sympaattiselta ja hienolta mieheltä. Jolle perhe olisi todella tärkeä. Kypsät naiset arvostavat sinunlaista, vastuuntuntoista miestä. Toivottavasti sinulla on muut asiat elämässäsi hyvin. Ainakin minä haluaisin sinut, jos perheenperustaminen olisi ajankohtaista.  Yleensä kantani on, että se oikea tulee kohdalle jos on tullakseen enkä itse vartavasten etsi koskaan kumppania. Mutta sinun kohdallasi naista lähestyminen voisi olla hyvä vaihtoehto, koska asia saa sinut selvästi pois raiteilta. Toivottavasti löydät arvoisesi naisen, jonka kanssa toteuttaa haaveet. :)

Vierailija
18/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Vaikutat ihanalta, kypsältä ja syvälliseltä mieheltä :) <3

Vierailija
19/19 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olisin ottanut suhun yhteyttä (nyt mulla on jo lapsi) kun ei tollasia miehiä vaan löydy! Naiset ei näköjään parisuhteen alussa saa muutamaan vuoteen puhua pukahtaa lapsista ettei mies juokse karkuun. En tiedä että miten miehillä menee. Jos nyt lähtisin tuohon rumbaan niin varmaan kertoisin kättelyssä että lapsi on mulle ajankohtainen nyt heti, ja ne sitten juoskoot jotka juoksee.