Subwayn työntekijöitä paikalla?
Pidemmän aikaa jo ihmetyttänyt, miksi kyseisellä firmalla on tarjolla eri leipäkokonaisuuksia, mutta kun mene sellaisen tilaamaan, alkaa kysely siitä mitä siihen laitetaan. Ja vastaukseksi ei kelpaa se että haluan juuri sen leivän, täytteet ja kastikkeet kuin mitä siinä jo nimetyssä malliannoksessakin on, vaan minun pitää aloittaa leivästä, sen koosta, ja yksitellen luetella muutkin täytteet.
Miksi?
Kommentit (13)
...ja alapeukkuja satelee, koska... Miksi? Haluan vain oikeasti tietää, miksi Subwayn työntekijä ei voi ilman minun luettelointiani ja arvailuani koostaa minulle tuotetta sellaisena kuin Subway sen on ajatellut parhaiten toimivaksi. Eihän mäkkärissäkään aleta kyselemään millä hampurilaissämpylällä ja pihvillä haluan sen euron juustoni.
Mun mielestä on hyvä että on olemassa erilaisia vaihtoehtoja
Kristiina xx kirjoitti:
Vaihtoehdot on hyviä. Mutta edelleenkään ei näy vastausta siihen, miksi minun pitää tietämättömänä opastaa työntekijää siinä, mitä pyytämääni leipäkokonaisuuteen kuuluu. Ei tuo mitä pyydän sitä tarkoita etteikö valinnanvapauskin pysyisi valikoimassa.
Kristiina xx kirjoitti:
Kyllä ja se vaihtoehtohan on yhä olemassa, vaikka tekisikin niitä valmiiksi mietittyjä kokonaisuuksia.
Ohis
Siis eihän niillä ole mitään kiinteitä "leipäkokonaisuuksia". Homma perustuu siihen, että saat sellaisen kokonaisuuden kuin itse haluat niistä aineksista, mitä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän niillä ole mitään kiinteitä "leipäkokonaisuuksia". Homma perustuu siihen, että saat sellaisen kokonaisuuden kuin itse haluat niistä aineksista, mitä on tarjolla.
Mitä nää Italian BMT, Steak&Cheese, Subway Melt ja Taco Subi muiden muassa sitten ovat, jos eivät valmiita kokonaisuuksia?
Ne on täytteitä muiden joukosa, esim. tonnikalan jos ottaa, tonnikalamössö on yksi täyte. Ei se määrittele niitä muita täytteitä. Edelleen valitset itse, minkä leivän otat, otatko juustoa, laitetaanko vaikka paprikaa ja öljyä jne.
http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat/american-steakhouse…
Lista valmiista on pitkä. Ja on jopa päivän subeja tarjolla. Miksi joku Subilla noita ideoi, jos ei ole tarkoituskaan että asiakas voi niitä helposti pelkällä tuotenimellä tilata?
Vierailija kirjoitti:
http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat/american-steakhouse…
Lista valmiista on pitkä. Ja on jopa päivän subeja tarjolla. Miksi joku Subilla noita ideoi, jos ei ole tarkoituskaan että asiakas voi niitä helposti pelkällä tuotenimellä tilata?
American Steakhouse Melt yhdistää mehevän naudanlihapihvin, sulaneen juuston ja valitsemasi kasvikset herkulliseksi kokonaisuudeksi. Kruunaa vielä valitsemallasi kastikkeella, kuten southwest- tai BBQ-kastikkeella, ja makumatka Amerikkoihin voi alkaa!
Näkyykö kuvassa onko siinä kastiketta, öljyä, pippuria, oreganoa?
Jos konsepti on vaikea tajuta, sano työntekijälle että tee joku leipä sellaisena kuin teet, otan sen.
Subway-neitsyys meni v. 2011. Ekalla kerralla olin kyllä ihan kujalla, mutta kyllä se siitä lähti. Eiköhän teikäläiselläkin.
Kiitos! Tätä mäkin olen ihmetellyt.
Ja sitten vielä, kun olen leipäni valinnut.. Ei meillä ooo sitä nyt. Otetaan sitten tuo.. Ei meillä oo sitäkään. Okei, mitä teillä sitten on? .... Ne näkyy siitä listasta! < josta olin jo kaksi huti valintaa tehnyt. Argh.
Subwayssa tilaaminen raivostuttaa toisinaan. Niin hyviä ovat, mutta pakko jättää väliin, kun en osaa tilata.