Miten suomalaisten syntyvyys saataisiin nousuun?
Kertokaa mielipiteenne. Mitkä toimet edesauttaisivat syntyvyyden nousua?
Kommentit (233)
Pitäisi lailla kieltää tällaiset palstat, joilta voi lukea, millaista se lapsiperhearki oikeasti on.
Kukaan hullu tee suomalaisten miesten kanssa lapsia.. Tai Suomeen ylipäätään!
Vierailija kirjoitti:
Synnytin juuri yhden suomalaisen lisää. Olen jo tehnyt kaksi.
Miksi? Lapsiparat tällaiseen maahan ja maailmaan :,(
Vierailija kirjoitti:
Kukaan hullu tee suomalaisten miesten kanssa lapsia.. Tai Suomeen ylipäätään!
..... Tai naisen kanssa.
Jokainen perhe huolehtikoon itse lisääntymisestään tai lisääntymättä jättämisestään.
Globaalisti syntyvyys on laskussa, ainakin länsimaissa. En usko että tätä asiaa kyetään enää muuttamaan, eli tulevaisuuden maailma tulee olemaan mielenkiintoisen näköinen.
Yksin synnyttämistä/lapsen hankintaa tuettaisiin rahallisesti ja muilla tukiasioilla.
Lapsiperheille verohelpotuksia niinkuin 90-luvulla tai lapsilisä paremmaksi. Nyt ei näy veroprosentissa lapsien määrä
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheille verohelpotuksia niinkuin 90-luvulla tai lapsilisä paremmaksi. Nyt ei näy veroprosentissa lapsien määrä
Hyvä pointti!
Jos tää elämä ei olis jatkuvaa kamppailua työelämässä ja olisi jaksamista. Niin voisin harkitakin lapsia. Tää nykymeno ja tahti työelämässä ei vaan houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kilttien miesten asemaa parantaa?
Ei missään tapauksessa. Kuohita ne pitäisi.
No ei ainakaan suomalaisilla siittiöillä. Joka kolmas mies on tietämättään lähes steriili.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottaa vastuun lastenhoidosta ja kotihommista 50-50.
Ja naiset käyvät töissä ja hoitavat lapsia samalla. 50-50
Ainoita harvoja asioita missä olen Halla-Ahon kanssa samaa mieltä on se kun hän sanoi ettei suomalaisten väkilukua tartte mitenkään väkipakolla yrittää kasvattaa, saa laskeakin jos niikseen menee.
Miksi se pitäisi saada nousuun?