Kuinka olla Kaunis Nainen
- Ole hoikka
- Osaa kokata
- Pidä pitkiä hiuksia
- Meikkaa
- Ole naisellinen
- Ole viehkeä ja siro
- Ole sensuelli / aistillinen
- Sheivaa (sanomattakin selvää)
- Ole muodinmukainen
- Pukeudu pinkkiin ja naisellisiin väreihin
- Rakasta miehiä
- Kuuntele miehiä
Pysykää tyylikkäinä daamit!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mitään hyötyä olla kaunis nainen nykyajan maailmassa. Ehkä joskus 50-luvulla vielä oli. T. Ex- kaunis nainen
Aina on hyötyä olla kaunis nainen tai komea mies. Ajasta riippumatta.
Miten kokkaustaito liittyy kauneuteen?
Onneksi nykyajan tasokkaat miehet harrastavat kokkaamista, joten minun ei ole tarvinnut siihen panostaa. On riittänyt ihan vain se, että viehätän miehen silmää. Sillä saa paljon anteeksi. t. kaunis nainen
Olen kaikkia asioita, joita ap luetteli.
T. Kylli 75 v.
Oh, kauneuteni valui viemäristä alas. Minä kun en rakasta miehiä. Mitä nyt teen elämälläni, kun en voi miellyttää sinua? Minähän voin elää omaa elämääni ja miellyttää itseäni. Ihan mahtavaa! Kokeilkaa siskot.
tyylikkyys ja miehen miellyttäminen on kaks eri asiaa. :D
jos siis mies tykkää pissismäisen huorahtavista naisista. XD
mä olin joskus tollanen, nykyään en enää haluu turhanpäiten miellyttää kusipäisia ihmisiä vaikka olinki tosi hyvä siinä . :D
Vierailija kirjoitti:
Oh, kauneuteni valui viemäristä alas. Minä kun en rakasta miehiä. Mitä nyt teen elämälläni, kun en voi miellyttää sinua? Minähän voin elää omaa elämääni ja miellyttää itseäni. Ihan mahtavaa! Kokeilkaa siskot.
Tyypillinen 2000-luvun nainen. Tyytyväinen vain itseensä.
Voit luoda ravintolatason ruokaa ihan omassa kotonasi ja olla kuin ammattikokki, ihan lukemalla pari kirjaa kuten 4 Hour Chef ja katselemalla youtube videoita. Harrastus itsessään. Hemmetin hyvä ja sinun arvoa nostava harrastus vieläpä.
-öööh.. mun tekemä ruoka on ainakin parempaa ku huippukokkien ruuat, ihan voittaa 10-0... :DD ja oon siis vaan luontaisesti hyvä kokki, lapsesta saakka tykänny tehdä ruokaa ja ihan oman maun mukaan maustan ja suunnittelen, ja maku aina parempi ku ikinä ravintoloissa. :D kyl se on ihan yksilöllistä et osaako laittaa ruokaa, ei kaikki siihen mitään kirjoja tarvii. kirjojen avulla tosin oppii jos ei muuten osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me eletään 2010-lukua, hani. Koen olevani kiinni nykyajassa, että olisin mikään 2000-luvun versio, jos siihenkään yrität vedota. Olen kyllä tyytyväinen itseeni ja siten minun on helppo olla tyytyväinen myös muihin. Toivottavasti löydät myös onnen myös joku päivä sisältäsi etkä hae sitä ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me eletään 2010-lukua, hani. Koen olevani kiinni nykyajassa, että olisin mikään 2000-luvun versio, jos siihenkään yrität vedota. Olen kyllä tyytyväinen itseeni ja siten minun on helppo olla tyytyväinen myös muihin. Toivottavasti löydät myös onnen myös joku päivä sisältäsi etkä hae sitä ulkopuolelta.
Haluutko olla mun hani, ja ikuisesti mun puolella?
Kyllä pinkit värit herättää meidän miesten huomion. Siinä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Kokkaus on vaan plussaa.