Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla Kaunis Nainen

Vierailija
24.02.2019 |

- Ole hoikka
- Osaa kokata
- Pidä pitkiä hiuksia
- Meikkaa
- Ole naisellinen
- Ole viehkeä ja siro
- Ole sensuelli / aistillinen
- Sheivaa (sanomattakin selvää)
- Ole muodinmukainen
- Pukeudu pinkkiin ja naisellisiin väreihin
- Rakasta miehiä
- Kuuntele miehiä

Pysykää tyylikkäinä daamit!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Kun rakastaa ja on ylpeä itsestään on kaunis, vaikka ei pinkki kokki oliskaan.

Mäkin ihmettelin miten se kokkaustaito tuohon liittyy. Tai pinkit värit. Tai moni muu kohta :)

Kyllä pinkit värit herättää meidän miesten huomion. Siinä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Kokkaus on vaan plussaa.

Vierailija
22/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mitään hyötyä olla kaunis nainen nykyajan maailmassa. Ehkä joskus 50-luvulla vielä oli. T. Ex- kaunis nainen

Aina on hyötyä olla kaunis nainen tai komea mies. Ajasta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kokkaustaito liittyy kauneuteen?

Onneksi nykyajan tasokkaat miehet harrastavat kokkaamista, joten minun ei ole tarvinnut siihen panostaa. On riittänyt ihan vain se, että viehätän miehen silmää. Sillä saa paljon anteeksi. t. kaunis nainen

Vierailija
24/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkia asioita, joita ap luetteli.

T. Kylli 75 v.

Vierailija
25/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, kauneuteni valui viemäristä alas. Minä kun en rakasta miehiä. Mitä nyt teen elämälläni, kun en voi miellyttää sinua? Minähän voin elää omaa elämääni ja miellyttää itseäni. Ihan mahtavaa! Kokeilkaa siskot.

Vierailija
26/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkyys ja miehen miellyttäminen on kaks eri asiaa. :D

jos siis mies tykkää pissismäisen huorahtavista naisista. XD

mä olin joskus tollanen, nykyään en enää haluu turhanpäiten miellyttää kusipäisia ihmisiä vaikka olinki tosi hyvä siinä . :D

Vierailija
27/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh, kauneuteni valui viemäristä alas. Minä kun en rakasta miehiä. Mitä nyt teen elämälläni, kun en voi miellyttää sinua? Minähän voin elää omaa elämääni ja miellyttää itseäni. Ihan mahtavaa! Kokeilkaa siskot.

Tyypillinen 2000-luvun nainen. Tyytyväinen vain itseensä.

Vierailija
28/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit luoda ravintolatason ruokaa ihan omassa kotonasi ja olla kuin ammattikokki, ihan lukemalla pari kirjaa kuten 4 Hour Chef ja katselemalla youtube videoita. Harrastus itsessään. Hemmetin hyvä ja sinun arvoa nostava harrastus vieläpä.

-öööh.. mun tekemä ruoka on ainakin parempaa ku huippukokkien ruuat, ihan voittaa 10-0... :DD ja oon siis vaan luontaisesti hyvä kokki, lapsesta saakka tykänny tehdä ruokaa ja ihan oman maun mukaan maustan ja suunnittelen, ja maku aina parempi ku ikinä ravintoloissa. :D kyl se on ihan yksilöllistä et osaako laittaa ruokaa, ei kaikki siihen mitään kirjoja tarvii. kirjojen avulla tosin oppii jos ei muuten osaa.

Vierailija
29/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me eletään 2010-lukua, hani. Koen olevani kiinni nykyajassa, että olisin mikään 2000-luvun versio, jos siihenkään yrität vedota. Olen kyllä tyytyväinen itseeni ja siten minun on helppo olla tyytyväinen myös muihin. Toivottavasti löydät myös onnen myös joku päivä sisältäsi etkä hae sitä ulkopuolelta. 

Vierailija
30/30 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me eletään 2010-lukua, hani. Koen olevani kiinni nykyajassa, että olisin mikään 2000-luvun versio, jos siihenkään yrität vedota. Olen kyllä tyytyväinen itseeni ja siten minun on helppo olla tyytyväinen myös muihin. Toivottavasti löydät myös onnen myös joku päivä sisältäsi etkä hae sitä ulkopuolelta. 

Haluutko olla mun hani, ja ikuisesti mun puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan