Tämä ei ole perheellisten palsta, vaan yksinäisten jotka valittavat yksinäisyyttään tai kuluttavat aikaansa
Otaksun että täällä on pääasiassa yksinäisiä 25-40 vuotiaita naisia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tulen lukemaan tänne perheellisten ongelmista ja mietin samalla, että tuoltakin ongelmalta olen säästynyt.
Tämä. Toivoin ennen, että tapaisin vielä jonkun, mutta tämän palstan ansiosta en toivo enää. Lapset ovat vanhempien kertoman mukaan kamalia ja puolisot hirveitä ja naiset antavat kohdella itseään ihan miten sattuu :D Ei kiitos, tuohon en lähde mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen lukemaan tänne perheellisten ongelmista ja mietin samalla, että tuoltakin ongelmalta olen säästynyt.
Tämä. Toivoin ennen, että tapaisin vielä jonkun, mutta tämän palstan ansiosta en toivo enää. Lapset ovat vanhempien kertoman mukaan kamalia ja puolisot hirveitä ja naiset antavat kohdella itseään ihan miten sattuu :D Ei kiitos, tuohon en lähde mukaan!
Ei kaikilla ole, mutta minulla varmasti olisi, ei ole tähänkään asti ollut kuin sisällöttömiä, tyhjiä ihmissuhteita. Mahdollinen mieheni taatusti ensin pettäisi, sitten jättäisi ja lapset häipyisi kotoa 15- vuotiaana Australiaan, ja päivittäisivät instaansa että "katkoin kaikki ihmissuhteet, jotka eivät tuo minulle iloa!"
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa kaikkia. Sinuakin.
No tuota on kyllä syytä epäillä ja PALJON !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että yksinäiset lasten teko iässä olevat naiset ovat niin vihamielisiä meitä samanikäisiä kiltti miehiä kohtaan tällä palstalla!:O =(
Tähän samaan olen valitettavasti kiinnittänyt huomiota. Enkä vieläkään ymmärrä sitä suorananista vihamielisyyttä meitä kohtaan. Kuitenkin samaan aikaan he ovat suosiollisia niille pahoille miehille :o
Sepä se, ette ymmärrä mikä jutuissanne on vikana ettekä ymmärrä miksi naiset ei teitä halua. Vinkki: nämä asiat on yhteydessä toisiinsa. Surullinen tosiasia on se ettei sellaista voi fiksata mitä ei tiedosta joten todennäköisesti tulette jäämään ikuisesti naisettomiksi. Ainakin jollei asenteenne tee täyskäännöstä.
Kiltistä ei saa pahaa eikä jännittävää. Se on meidän kirouksemme.
Onneksi täällä on useita muita alueita, joilla voit kirjoittaa. Mm. perhe-elämä, vauvat jne.
Toivottavasti löydät mieleisesi aiheen.