Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rikosmysteeri on kiinnostanut sinua eniten

Vierailija
24.02.2019 |

Ja miksi? Oletko mielessäsi 'ratkaissut' sen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suomalainen katoamistapaus ja Järvenpää-Hausjärven keissi.

Nämä vaivaavat mieltäni aika ajoin, voi että kun haluaisin niiden vielä selviävän! Tulee jopa sellainen tunne, että minun pitäisi jopa auttaa selvittämisessä, mutta enhän minä mitään voi tehdä.

Vierailija
22/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somertonin mies. Ilmeisesti siitä aiotaan joku DNA näyte ottaa (vihdoinkin), joten ehkä kohta selviäisi kuka mies oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltäjä Jack, siitä olen lukenut kolme kirjaa. Kaikissa veikattiin tekijäksi eri henkilöä.

Vierailija
24/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta, enkä osaa sanoa, mikä on kiinnostavin. Mutta Järvenpään sarjamurhaaja on ainakin yksi (en ole "ratkaissut", mutta uskon, että uhreja on enemmän).

Sitten jotkut katoamiset, joihin lähes varmasti liittyy rikos: Antti (tämä on varmaan "ratkaistu"), Birgitta (Silander) ei ratkaistu, Raisa (ei ratkaistu), Piia R. (ei ratkaistu), ja muutama joiden nimeä en nyt muista.

Lisäksi sellaiset katoamiset, joissa on muuten jotain kummaa ja tapaukset, joissa henkilö on ehkä tieten tahtoen kadonnut.

Sitten on vielä mietityttänyt se teinipoika, joka paloi rekka-autoon. Kun siihenkin liittyi outoja juttuja, niin oliko se varmasti onnettomuus? Jostain syystä tämä viimeinen on minusta jotenkin myös kaikkein surullisin.

Vierailija
25/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen katoamistapaus ja Järvenpää-Hausjärven keissi.

Nämä vaivaavat mieltäni aika ajoin, voi että kun haluaisin niiden vielä selviävän! Tulee jopa sellainen tunne, että minun pitäisi jopa auttaa selvittämisessä, mutta enhän minä mitään voi tehdä.

Nämä Hausjärven hiekkakuoppa tapaukset on kyllä suomen mittakaavassa aika karmea keissi.

Se tekijä saattaa elää vielä keskuudessamme.

Mitä mahtaa päässä pyöriä...

26/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet katoamistapaukset, joihin todennäköisesti liittyy rikos, mm. Madeleine McCann, Raisa Räisänen, Aili Sarpio.

Muita erityisen kiinnostavia tapauksia ovat Isdalenin naisen ja Djatlovin solan mysteerit.

Vierailija
28/44 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zodiac Killer, jos se ei ollut Allen

Vierailija
29/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Karigasniemi rauhaa alias jani svendssen. Homokelkkailija!

Vierailija
30/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U l vi la keissi

Tulilahti ja Kyllikki Saari

Bodom

Vierailija
31/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen Raisa Räisänen tapauksessa suomenruotsalaista miestä.

Vierailija
32/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulilahti

Vierailija
33/44 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Hanhivaaran katoaminen

Vierailija
35/44 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Hanhivaaran katoaminen. Eiköhän viimeksi seurassa olleet todennäköisesti tiedä enemmän kuin kertovat..

Vierailija
36/44 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä tuo Lapin poliisi niin korruptoitunut ettei svendsenin poikia ja kavereita kunnolla kuumotettu hanhivaaran katoamisesta. Porokeisarit ja huumeet kiristävät kylää ja uhkailuja sataa tutkijoille. Kumma juttu. Kansa ei tiedä kuinka villilänsi on karigasniemi, ivalo jne

*tämä*

Vierailija
37/44 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta huhut, että jotain luita on löytynyt?

Onko totta huhu, että jani on vaihtanut nimensä ja ollut vasta jossain hoidossa Oulussa?

Tai huhu, että Antin jäänteet olisi porojen teurastusjätekuoppaan työnnetty?

Julkisilta sivuilta palstoilta olen lueskellut.

Entä se akka? Missä nykyisin? Varmaan jo rupsahtanut nelikymppinen nykyään? Mikä huhu sekin, että ois syytetty Anttia jostain naiseen liittyvästä ja luki vielä ettei oo eka kerta kun akat keksiii juttuja ja toisinaan mies menettää siis syyttä henkensä akkojen juttujen takia!!!

Ihmejuttuja nämä ja olen lukenut nämä ihan julkisilta sivuilta !

Vierailija
38/44 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maura Murphyn katoaminen pyörii usein mielessä, en tiedä miksi juuri se on jäänyt vaivaamaan. Näen sen tienmutkan mielessäni.

On aina kiehtonut se mutkassa näkyvä punainen puinen rakennus joka näkyy heti siinä takana mihin auto jäänyt. Jonkun talon ulkorakennus.

Mutta onhan se tietysti tutkittu. Silti se vaivaa aina kun katson ohjelmia tapauksesta.

Vierailija
39/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 sai poliisi kiinni huumeringin ivalosta, liittyisikö tähän?

Vierailija
40/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hallituksen miljardien rahan jako rikkaille. Se olisi kiva selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä