Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piparkakkulato, vol. 3

Sireniia
10.12.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Uhka)rohkee nainen oot, täytyy myöntää. Mulla ei kävis mielessäkään moisten lat... talojen tekeminen. Ne vähäiset piparkakutkin käsken siskon leipomaan :P

Vierailija
2/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ollut talo viikon pöydällä ja siellä on käynyt joku pikkunakertaja(1v10kk) vähän joka nurkalla. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bra jobbat allafal! Vi köpper ägg o. mjölkfria pepparkakor (gubbes mjölk o. ägg allergi) Jag bara orkar inte att lärä sig, hur man göra pepparkakor utan ägg!

Vierailija
4/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tähän muuta kuin :-D

Vierailija
5/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt pari pakettia piparitaikinaa Muumihahmojen muodossa miehen ja lapsen (2-vuotta) mahaan uskomattomalla nopeudella. Nopeammin kuin itse ehdin sanomaan muumimammapipari. Piparipurkin kannen ääni on varsinainen tehokutsuääni (toimii myös koiraan).

Ja yksi ilta yllätin miehen tietokoneelta se KOKO PIPARIPURKKI sylistään 0.o oli kuulemma jotain hyvää naposteltavaa etsinyt... :) Kohta pitää leipoa lisää kun purkissa paistaa pohja.

Vierailija
6/12 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivon nykyisin vaan sillon kun muksu on illalla mennyt nukkumaan... Ekan kerran kun erehdyin niin kaveri tuli katsomaan että mitä äiti tekee, jaa, sillä on KAULIN! Kaulaa!!! Ja haki oman kaulimen alalaatikosta, nousi pöydän viereen varpailleen ja mitään näkemättä alkoi kaulia taikinaa... no, ei auttanut kun nostaa syöttikseen kaulimaan itse. Hyvin sujui, siihen asti kun se maistoi sitä. TAHTOO LISÄÄ! ISAA! ANNA ISAA! Jonka jälkeen taikina -tai siis ne jämät- hävisi salamannopeasti (en tiennyt pystyväni liikkumaan niin ripeään) takaisin jääkaappiin... ne, mitkä saatiin paistettua, syötiin salaa illalla=) ikää siis 1v5kk, ja hyvin osaa leipoa ja paistaa. Omasta mielestään..

Vierailija
7/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin vedet silmissä täällä kun näen jo edessäni sen kuvan missä näkyy vaan pienet kädet ja pieni kaulin pöydän reunan yli :D Ihailtavaa sinnikkyyttä lapsella!

Vierailija
8/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JonnA: Äidin velvollisuuksia ;)

Vierailija
9/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag gjorde mjölk/äggfria muffins några gånger då en väninnas son inte tål sånt. Jag substituerade varje ägg med ung. 1 dl sojamjölk. Det funkade bra och allt smakade gott, men muffinsen blev inte lika luftiga som dom blir med ägg (trots att jag la in mer bakpulver än normalt just för att få dom att lyfta mer). Men: dom smakade o kändes nybakade i 3 dar!

Vierailija
10/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ollut 2 pvää, katto ei vieläkään valmis *köhköh*. Jotain leipomistaidoistani sanoo että lapsi ei ole koskenut tekeleeseen tikullakaan...

Vierailija
11/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ulkoistin vuosikausia ikkunoiden pesun pikkuveljelleni :D Kaikessa ei voi olla hyvä ;)

Vierailija
12/12 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies ehti ikuistaa juurikin ne kädet ja sen kaulimen pöydän reunalla ihan kameralle asti=) ja näkyy siinä kolme valkoista hiushaiventa kun tarkkaan katsoo=D