Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsit eroon sinuun rakastuneesta ripustautuneesta

Vierailija
24.02.2019 |

sellaisesta, joka ei vähällä usko ettet halua olla (enää) olla suhteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliski joku rakastunu muhun

Vierailija
2/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vainoaa, niin poliisille ilmoitus. Todisteet talteen. Jos ei vainoa, selitä ystävällisesti vielä kerran ja sitten katkaise yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että tarvitsen omaa aikaa ja tilaa miettiä, tosin jonkun ajan kuluttua alkoi taas viestitellä niin sanoin, että olen löytänyt ihmisen keneen haluan tutustua paremmin enkä siksi olla muiden kanssa tekemisissä. Olen hyvinkin sinkku, mutta auttoi.

Vierailija
4/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojenluovutuskiellolla, kaikkien some-profiileiden poistolla, lähestymiskiellolla ja muuttamalla.

Vierailija
5/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietojenluovutuskiellolla, kaikkien some-profiileiden poistolla, lähestymiskiellolla ja muuttamalla.

Hui, seurasiko sinua? Saiko lähestymiskiellon nopeasti ja helposti?

Vierailija
6/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku ikävä tarttuva tauti.

Vierailija
7/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naisen tekemä aloitus?

Vierailija
9/14 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta olisi päässyt jo alkujaan eroon mikäli olisi alkuvaiheessa kertonut mikä on naisiaan: häilyvä ja tautinen jakorasia.

Mutta ei, kun piti esittää parempaa ja valheellista kuvaa itsestään.

Vierailija
10/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Seuraili, tunki lahjoja ja kukkia postilaatikkoon/oveni eteen, ilmaantui kotini ja työpaikkani ympäristöön pyörimään, soitteli ja tekstaili kymmeniä kertoja päivässä, lähetteli rakkauskirjeitä, selvitti ystävieni ja perheeni tiedot ja häiriköi heitä, kävi soittelemassa ovikelloa jne.

Sain lähestymiskiellon helposti, koska sain hyviä neuvoja juristilta, joka oli perhetuttu. 

-Ilmoittaa ensin häirikölle asiallisesti ja kirjallisesti ettei halua enää minkäänlaisia yhteydenottoja häneltä, ja että mikäli ne jatkuvat viet asian eteenpäin ilmoittamalla poliisille ja hakemalla lähestymiskieltoa.

-Kaikki häirintä pitää dokumentoida ja pitää tarkkaa kirjaa milloin mitäkin on tapahtunut.

-Säästää kaikki yhteydenpito ja muu matsku, mitä häiriköltä on tullut.

Vierailija
11/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Seuraili, tunki lahjoja ja kukkia postilaatikkoon/oveni eteen, ilmaantui kotini ja työpaikkani ympäristöön pyörimään, soitteli ja tekstaili kymmeniä kertoja päivässä, lähetteli rakkauskirjeitä, selvitti ystävieni ja perheeni tiedot ja häiriköi heitä, kävi soittelemassa ovikelloa jne.

Sain lähestymiskiellon helposti, koska sain hyviä neuvoja juristilta, joka oli perhetuttu. 

-Ilmoittaa ensin häirikölle asiallisesti ja kirjallisesti ettei halua enää minkäänlaisia yhteydenottoja häneltä, ja että mikäli ne jatkuvat viet asian eteenpäin ilmoittamalla poliisille ja hakemalla lähestymiskieltoa.

-Kaikki häirintä pitää dokumentoida ja pitää tarkkaa kirjaa milloin mitäkin on tapahtunut.

-Säästää kaikki yhteydenpito ja muu matsku, mitä häiriköltä on tullut.

Kiitos vastauksesta

Vierailija
12/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut yksi tuollainen tapaus. Seisoi odottamassa parkkipaikalla kun pääsin töistä, ja sanoi että et sinä minusta noin vain pääse. En ollut kuulevinani, nousin autooni ja kaasutin pois.

Tätä kyttäilyä jatkui jonkin aikaa, mutta koska ei koskaan käyttäytynyt mitenkään hyökkäävästi ignogneerasin täysin, en ollut näkevinäni. Kerran minulle tuli yksi työkaveri kyytiin ja oli hieman järkyttynyt. Loppuihan se, mutta jos sattumalta törmäsimme hän inhottavasti hymyillen kysyi mitä kuuluu, ivallisella äänellä. Nyt siitä on jo muutama vuosi enkä tiedä tyypistä mitään.

Vierailija
13/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut yksi tuollainen tapaus. Seisoi odottamassa parkkipaikalla kun pääsin töistä, ja sanoi että et sinä minusta noin vain pääse. En ollut kuulevinani, nousin autooni ja kaasutin pois.

Tätä kyttäilyä jatkui jonkin aikaa, mutta koska ei koskaan käyttäytynyt mitenkään hyökkäävästi ignogneerasin täysin, en ollut näkevinäni. Kerran minulle tuli yksi työkaveri kyytiin ja oli hieman järkyttynyt. Loppuihan se, mutta jos sattumalta törmäsimme hän inhottavasti hymyillen kysyi mitä kuuluu, ivallisella äänellä. Nyt siitä on jo muutama vuosi enkä tiedä tyypistä mitään.

Huh! Mikähän vaivaa tuommoisia?

Vierailija
14/14 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Mikähän vaivaa tuommoisia?

Pakkomielteisyys ja läheisriippuvuus.