Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini aiheuttaa ongelmia

Turhautunut aviomies
24.02.2019 |

Mitä tekisitte tilanteessa, jossa oma äitisi lähinnä kiusaa anoppiasi? Anoppi on läheinen vaimoni kanssa, joten tämä äitini toiminta vaikuttaa suoraan minun ja vaimoni väleihin.

Yleisesti ottaen äitini ottaa aina puheeksi anopilleni, että kuinka hän päättää asiat meidän puolesta ja määräilee. Todellisuudessa näin ei kuitenkaan ole, vaan anoppi auttaa meitä hyvin paljon lapsemme kanssa ja ei ole pomottamassa tai määräilemässä mitä elämässämme teemme.

Olen ottanut asian esille äitini kanssa, mutta näköjään keskustelusta ei ole apua. Olen sanonut, että jättää anopin rauhaan ja parempi ettei edes puhuisi hänen kanssaan.

Ongelmia tulee aina, kun he ovat samassa paikassa: oli häät, kaste tai mikä vain, niin joka kerta saa olla pelko perseessä. Minulle sitten jää vihainen vaimo, joka kerta kerralta tuntuu etääntyvän.

Miten ratkaista tämä ongelma?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin kohtaa paras tapa hoitaa asia on omaan hiihtoon keskittyminen.

Mietit sitä omaa reittiä ja omia voimavaroja, et sitä mitä muut ajattelevat. Jos vastaan tulee mielensä pahoittanut anoppi, vaimo tai äiti, olet läsnä ja tukena ihmisenä ihmiselle kuten kuuluukin, mutta itse valituille ihmisille enemmän kuin syntymässä saaduille.

Ihmisten on parasta itse hoitaa ne keskinäiset välinsä. Ei teidän tietenkään tarvitse ehdoin tahdoin järjestää asiatonta mutsia ja arkaa anoppia samoihin kekkereihin, mutta kuinka usein tuollaista edes normaalisti tapahtuu? Pari kertaa vuodessa kestää olla poliisina omalle äidilleen ;)

Vierailija
22/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sille sinunkin äidillesi tilaisuuksia hoitaa suhdettaan lapsenlapseen. Jos on vain toisen "anopin" hoidettavana aina, kyllähän se toinen siitä panikoituu ja villiintyy ja alkaa käyttäytyä epätoivoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi