Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eloonjäämisohjeita Keltanokille

Annaleena
21.10.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 7 SO TRUE! Meidän pieni rakkauspakkaus oksenteli vielä viikko sitten niinkuin se tyttö Manaajassa. Ikää herralla on kuitenkin jo 10,5 kuukautta... Mun mies aina kyselee, et miksen käytä "niitä hienoja vaatteita" joita olen ostanut. Ja olen ehkä viisi miljoonaa kertaa sanonut, että syystä tai toisesta ajatus siitä, että elämäni rakkaus oksentaisi parin sadan euron mekoille tai villatakeille ei kamalasti houkuta. Oksentaminen (tai niinku ne neuvolassa herttaisesti sitä kutsuvat pulautteluksi) sucks ass! Big time! Mutta luojan kiitos ne takaiskuventtiilit kehittyvät loppu viimein ja oksentelu loppuu. Ehkä joku päivä käytän muitakin vaatteita kuin kulahtaneita verkkareita ja vielä kulahtaneempia t-paitoja. :)

Vierailija
2/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annaleena: Viku myös "pulautteli" niin että välillä mietittiin jäikö lapsen sisälle enää yhtään ruokaa. Onneksi spuglailun viimeisetkin rippeet loppuivat soseista pois siirtymisiin ja pojun kävelyn aloittamiseen. Eli siinä 8 kk. Jonka jälkeen katsoi läpi vaatekappini ja koin toooodella monta "Ai mulla on tällanenkin! Täähän on kiva!"-elämystä kun siirryin Isännän t-paidoista omiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mahtavia ohjeita! Viikko laskettuun jäljellä ja luen tätä itsetietoisena ivallinen hymykare suupielessä ;) ...Ilmeisesti parin kuukauden päästä palaan sitten tekstin pariin epätoivon vallassa tenttaamaan!!! :D

Vierailija
4/8 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tästä! olin jo unohtanut noi kaaressa lentävät maidot... no, sitä ootellessä. tuore, 9 päivän ikäinen, poikasemme nukkuu tällä hetkellä nätisti omassa sängyssä. ässä ja isi on lähdössä kauppaan. ja äiti jumittaa. mitä ihmettä mun PITI tehdä???

Vierailija
5/8 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan suuret onnittelut elina.lle pienestä miehestä <3

Vierailija
6/8 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elina.: Onneksi olkoon, ihanaa! Menikö kaikki hyvin, ja saako näin "tuntemattomat tutut" tiedustella pienen poikasen strategisia mittoja?

Vierailija
7/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! saa tiedustella. :) kaikki meni oikein hyvin. alkuun ei meinannu vesien menon jälkeen tapahtua mitään, mutta sitten tapahtuikin ja vauhdilla. loppujen lopuksi synnytyskertomuksessa lukee synnytyksen kesto: 9h, ponnistusvaihe: 4min, kivunlievitys: ilokaasu... jota ehdin jopa kokeilemaan noin kolmen supistuksen aikana. en aatellu synnyttää ilman kivunlievitystä, mutta en enää ehtinyt saamaan sitä luvattua epiduraalia. onneksi toinen sitten tuli nopeesti.

ja hyvä, mutta hölmistynyt fiilis jäi koko touhusta. :D (lähinnä hölmistyin nopeudesta ja siitä että en kuollut kipuihin.)

strategiset mitat poikasella 3125g, 50cm ja pipa (näin taaamperelaisittain) 33cm. :) vähän oli poitsu keltainen, mutta nyt saatiin lupa elää ihan normaalia vauva-arkea. tuossa tuo nukkuu taas. pitäis ehkä herättää ettei tissit paisu liikaa... ;D

Vierailija
8/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elina.: Jessus, mikä ponnistusvaihe! o_O. Sitä on sitten ponnistettu ihan kuninkaan ja isänmaan puolesta :D Onnea vielä kerran, ihanan keskimittainen ja ilmeisen terve(empi) napero :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän