Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjumala mä oon lihonut!!!

Vierailija
24.02.2019 |

Kaveri laitto juhlistaan kuvia ja mun kuva sai kyllä suun loksahtamaan auki. Tiesin kyllä että oon lihonut mutta en tosiaan ollut tajunnut kuinka paljon. Näytän ihan karseelta.
Mulla on ollut aina ylipainoa mutta multa kuoli lähiomainen viime vuonna ja aloitin uuden työn niin oon käyttänyt sitä tekosyynä syödä ahdistukseen.
Mistä ihmeestä saisin henkistä energiaa laihduttamiseen..? Läskinä sitä energiaa mussa ainakin näyttää olevan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, ja juuri valokuvista sen myös huomasin. Sisko otti kuvan minusta ja järkytyin miten paksut käsivartenikin jo ovat... aika tehdä jotain ja nopeasti! Minulla vain ongelma, että söisin koko ajan kaikkea pskaa ja istuisin sohvalla ennemmin kuin lähden liikkumaan. Miten tän asetelman sais päälaelleen, että tulee huono omatunto jos ei lähde liikkumaan ja syö huonosti. En nimittäin tunne tippaakaan huonoa oloa,jos vain röhnötän sohvalla

Vierailija
2/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutettavissa oleva, realistinen suunnitelma paperilla auttoi ainakin minua. Liian isot ja epämääräiset tavoitteet vievät motivaation nopeasti. Ota vaikka tavoitteeksi käydä joka päivä pienellä lenkillä, ihan sama miten lyhyellä, kunhan vain saat itsesi liikkeelle. Siitä sitten hiljalleen lisäät tavoitteita esim. siihen että jokaisella aterialla syöt edes hieman kasviksia tai marjoja.

Jokaiselle tietenkin toimii vähän eri jutut, mutta minua on tsempannut kovasti se että aina kun laiskottaa ja mietin lähdenkö lenkille/teenkö kunnon ruokaa vai tilaanko pizzan/jäänkö sohvalle nukkumaan vai menenkö reippailemaan sanon itselleni että tämä on se hetki joka erottaa minut siitä ihmisestä joka haluaisin olla.

Tsemppiä aloittaja, toivottavasti löydät tyylin joka sopii sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut millä olen saanut painoa pois on painonvartijoiden pistelasku. Jos pysyy siinä laihtuu vaikka ei liikkuisi yhtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi