Kuinka pitkä on ollut pisin seurustelusuhteesi?
Minulla noin 13 vuotta. Olisi pitänyt erota kymmen vuotta aiemmin.
Kommentit (42)
Seurustelu muuttui avoliitoksi kuukaudessa ja avioliitoksi kolmen vuoden jälkeen. Nyt olemme olleet yhdessä noin 21, 5 vuotta. Sitä ennen pisimmät seurustelusuhteeni olivat 1,5 vuotta ja kaksi vuotta.
Ensimmäinen ja viimeinen parisuhteeni: Seurustelua 5v
Avoliitossa 3v
Avioliitossa 11v tähän mennessä, jatkuu edelleen
1 vuosi ja 2 kk.
Naimisiin menossa, joten toivotaan että siihen tulee muutaman kymmenen lisää. <3
Kai se on se 10 vuotta, ja olisi tosiaan pitänyt erota aiemmin. Ehkä jopa siinä vaiheessa kun anopintekele oli miehen mukaan neuvonut että älä vaan tee lapsia sen kanssa. No en tehnyt, mutta kuitenkin.
Miinukselle uppoaa niin pitkälle, kuin tämä ikisinkkuus kestää.
Vuosi varmaan. En koskaan ole seurustellut pitkään, kyllästyn äkkiä ja arvostan vapautta. Tuo vuosi meni siinä mielessä helposti koska tapasimme vain joka toinen viikonloppu, pitkän välimatkan takia.
0 sekuntia. Unessa joskus varmaan pari tuntia.
14 vuotta. Minulla on ollut vain yksi suhde, tämä nykyinen, ensimmäinen ja ainoa. Alettiin seurustelemaan lukiossa ja silloin ajattelin meidän pysyvän yhdessä ehkä pari kuukautta. Toisin kävi.
34v 10kk. Tuosta ajasta kihloissa 34v 9kk ja naimisissa 34v 2kk 22pv. Liitto päättyi puolison kuolemaan vähän yli 4kk sitten. Ei minulla muista suhteita ole ollutkaan.
Melkein 20 vuotta ja joka päivä tulee lisää..