Kuinka pitkä on ollut pisin seurustelusuhteesi?
Minulla noin 13 vuotta. Olisi pitänyt erota kymmen vuotta aiemmin.
Kommentit (42)
Olen ollut mieheni kanssa 16-vuotiaasta asti, nyt ollaan 22 ja naimisissa. Mun ensimmäinen ja ainoa parisuhteeni. :)
Tänä vuonna tulee 31 vuotta täyteen.
Vajaa 9 kk. Ainut kerta kun joku hetken välitti minusta. Muistelen lämmöllä koska toista suhdetta ei tule.
N36
Vierailija kirjoitti:
Minulla noin 13 vuotta. Olisi pitänyt erota kymmen vuotta aiemmin.
Avioliittoon johtanut suhde kesti noin 9 vuotta. Nyt olen eroamassa 4.5 vuoden suhteesta.
Kohta tulee 24 v täyteen, ei olla vielä kyllästytty toisiimme.
Nykyinen liitto: 11kk seurustelua, 6kk avoliittoa (kihloissa) ja nyt tähän mennessä 20v5kk avioliittoa.
Sitä ennen pisin oli n 4,5v joista 3v avoliitossa
Vappuna tulee 20 vuotta yhdessäoloa täyteen. Emme tosin enää seurustele, ollaan oltu naimisissa 19 vuotta.
5 kk. Sitten se muuttui avioliitoksi, jota nyt kestänyt 24 v.
Hiukan yli 4 vuotta on kestänyt pisin ja tähän mennessä ainoa oikea seurustelusuhteeni. On minulla ollut muitakin seurustelusuhteita ollut, mutta niitä en laske oikeiksi seurusteluiksi, koska ne olivat joskus 12-18 vuotiaana tapahtuvia korkeintaan muutaman viikon juttuja, jossa kaksi keskenkasvuista kakaraa leikki seurustelevansa ilman, että kumpikaan tiesi, että mitä seurustelu on oikeasti. Nyt en ole seurustellut pitkään aikaan, koska henkinen vointi on usein ollut sellainen, että en olisi jaksanut pitää seurustelusuhdetta yllä ja nyt olen kai jo niin pinttynyt vanhapoika, että en enää ehkä osaisi alkaa uuteen suhteeseen.
Kahdeksan kuukautta. Virheellinen päätös monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä tulee täyteen 10-vuotta
Meillä myös 💖. Se eka ja ainoa.
Olen saman miehen kanssa yhdessä nyt 19. vuotta (naimisissa kohta 18v). Sitä ennen pisin seurustelu oli 1v 1kk.
17 vuotta. Nyt on 6 vuotta täynnä nykyistä.
Avioliittoon johtanut nuoruuden suhteeni kesti noin yhdeksän vuotta. Suhde nykyiseen avokumppaniini on kestänyt 4,5 vuotta. Välissä on ollut yksi 3,5 vuoden suhde (ja paljon sinkkuvuosia + lyhyempiä juttuja).
Vierailija kirjoitti:
Vuosi varmaan. En koskaan ole seurustellut pitkään, kyllästyn äkkiä ja arvostan vapautta. Tuo vuosi meni siinä mielessä helposti koska tapasimme vain joka toinen viikonloppu, pitkän välimatkan takia.
Mikä tälläisestä "suhteesta" tekee seurustelua? Jonkinnäköistä satunnaista tapailua enemmänkin. Itse en ainakaan laskisi seurusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
34v 10kk. Tuosta ajasta kihloissa 34v 9kk ja naimisissa 34v 2kk 22pv. Liitto päättyi puolison kuolemaan vähän yli 4kk sitten. Ei minulla muista suhteita ole ollutkaan.
Otan osaa 😞
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa tulee 50 v täyteen.
Vau! Paljon onnea!
Pari vuotta. Kaksi sitä pidempää muuttui avoliitoksi ja toinen lopulta avioliitoksi.